محرومیت هزار و 220 دانش آموز فاروجی از اینترنت

به گزارش واندر هنگر، مدیرآموزش و پرورش فاروج گفت: هزار و 220 دانش آموز روستایی این شهرستان به دلیل محرومیت از دسترسی به اینترنت، امکان استفاده از آموزش های مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) را ندارند.

محرومیت هزار و 220 دانش آموز فاروجی از اینترنت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، خلیلی ذوقی افزود: از این تعداد هزار و 100 دانش آموز در 30 مدرسه ابتدایی تحصیل می کنند و 120 دانش آموز دیگر نیز در 3 مدرسه متوسطه در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به این که دانش آموزان متوسطه مزبور در نقاط برخوردار از اینترنت سکونت دارند، گفت: از سوی سرگروه آموزشی، راهبران و مدیر آموزگاران بسته های آموزشی مکتوب و خودخوان تهیه و در حال توزیع بین دانش آموزان محروم از اینترنت است.

ذوقی اعلام نمود: با رعایت پروتکل های بهداشتی این بسته ها به خانواده ها تحویل داده می شود.

وی استفاده از برنامه های آموزشی صوتی و تصویری، شبکه های صدا و سیما، بسته های آموزشی مکتوب در قالب درسنامه خودآموز، استفاده از دستگاه های پخش خانگی، افراد باسواد خانواده ها برای تدریس به فرزندان براساس بانک اطلاعاتی اولیا را برای استمرار آموزش ها از برنامه های شهرستان برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش فاروج، خراسان شمالی جمعیت دانش آموزی این شهرستان را 8 هزار و 500 نفر عنوان کرد و افزود: 80 درصد این دانش آموزان به شبکه اینترنت دسترسی دارند.

8 هزار و 500 دانش آموز فاروجی در 134 مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 958

به "محرومیت هزار و 220 دانش آموز فاروجی از اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت هزار و 220 دانش آموز فاروجی از اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید