خداحافظی مهدی سالم با شبکه امید

به گزارش واندر هنگر، مهدی سالم مدیر شبکه تلویزیونی امید به سمت مشاور فرهنگی و رسانه ای وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، منصوب شد.

خداحافظی مهدی سالم با شبکه امید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات مهدی سالم را به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای خود منصوب کرد.

بنا بر این گزارش، سالم دکترای مدیریت فرهنگی دارد و پیش از این با سابقه 20 سال فعالیت در حوزه فرهنگ، رسانه و فضای مجازی مدیریت شبکه امید سیمای جمهوری اسلامی ایران را به عهده داشته است.

وزیر ارتباطات در ابلاغیه حکم وی، ارائه طرح ها و برنامه های عملیاتی در راستای معرفی دستاورد ها و اقدامات وزارتخانه و دستگاه های تابعه با استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ای کشور، همسوسازی اقدامات و فعالیت های #روابط-عمومی ستاد وزارتخانه، شرکت ها و سازمان های تابعه در راستای ارائه معرفی دقیق اقدامات و دستاوردها، تدوین پیوست فرهنگی و رسانه ای برای طرح ها و پروژه های کلان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیگیری عملیاتی شدن آن ها را خواسته است.

از دیگر سوابق مهدی سالم میتوان به مدیریت امور بین الملل مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت در هیئت مدیره کانون پرورشی فکری بچه ها و نوجوانان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1842

به "خداحافظی مهدی سالم با شبکه امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی مهدی سالم با شبکه امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید