32 جمهوری و استان روسیه قرنطینه شدند

به گزارش واندر هنگر، با ادامه شیوع ویروس کرونا در روسیه، قرنطینه یا نظام خودانزوایی خانگی در 32 جمهوری و استان روسیه به اجرا درمی آمد.

32 جمهوری و استان روسیه قرنطینه شدند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا از مسکو، سران 32 جمهوری و استان روسیه در گزارش هایی که در پایگاه های اینترنتی آنها منتشر شده اعلام نمودند که طرح خودانزوایی خانگی را به اجرا در خواهند آورد.

بر اساس این طرح که نخست در مسکو به اجرا گذاشته شد، ساکنان این مناطق حق خارج شدن از خانه به استثناء شرایط ضروری را ندارند.

امروز جمهوری های کاباردینو بالکاریا، باشقیرستان، یاکوتیا، تاتارستان، چچن، ماری ال، چوواشی و آدیگیا و استان های، پریموریه، ولادیمیر، زابایکالیا، راستف، نووسیبیرسک، ساخالین، ماگادان،آرخانگلسک، بلگورود، ولگدا، ولگاگراد، کالینین گراد، کورسک، لیپتسک، نیژنی نووگراد، ریازان، سوردلوفسک، ساراتف، اولیانوفسک و کالوژسک خودانزوایی خانگی را به اجرا درآوردند.

میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه دیروز گفته بود که طرح قرنطینه خانگی باید در سراسر روسیه اجرا گردد.

دولت روسیه روز گذشته جریمه های نقدی سنگینی که برای نقض قرنطینه در خصوص بیماری کرونا وضع نموده بود را همزمان با آغاز طرح انزوای خانگی در مسکو پایتخت روسیه تشدید کرد.

نخست وزیر روسیه در این پیوند در جلسه دولت روسیه اعلام نمود که مجازات افرادی که اصول قرنطینه را در شرایط شیوع بیماری کرونا نقض نموده اند سختتر خواهد شد.

به گفته میشوستین، اگر کسی قرنطینه خانگی را نقض کند و بر اثر این اقدام وی، فرد دیگری بیمار گردد یا بر اثر بیماری کرونا فوت کند 150 تا 300 هزار روبل (از دو هزار تا چهار هزار دلار آمریکا) باید جریمه نقدی بپردازد.

برای مقام های دولتی و اشخاص حقوقی این مبلغ تا 500 هزار روبل (حدود 6300 دلار) افزایش می یابد.

افرادی نیز که اقدامات آنها در شرایط شیوع کرونا، تهدید برای دیگران بوجود می آورد 15 هزار تا 40 هزار روبل (از 200 دلار تا 550 دلار) جریمه می شوند.

به گفته نخست وزیر روسیه، اگر اقدامات اشخاص حقوقی منجر به مرگ شخصی گردد تا یک میلیون روبل (12 هزار و 600 دلار) جریمه خواهند شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 879

به "32 جمهوری و استان روسیه قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 جمهوری و استان روسیه قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید