رفتار آمریکایی اتحادیه اروپا با تحریم های روسیه

به گزارش واندر هنگر، سخنگوی اتحادیه اروپا مدعی شد تحریم ها علیه روسیه، برای این کشور مسئله ای در مبارزه با ویروس کرونا ایجاد نمی کند.

رفتار آمریکایی اتحادیه اروپا با تحریم های روسیه

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اتحادیه اروپا روز دوشنبه احتمال لغو تحریم ها علیه روسیه به خاطر همه گیری ویروس کرونا را رد کرد.

به نوشته خبرگزاری تاس، پیتر استانو سخنگوی کمیسیون اروپا گفت، بروکسل مسئله ای با پابرجا بودن تحریم ها علیه روسیه با وجود شیوع ویروس کرونا در این کشور ندارد.

وی مدعی شد این تحریم ها مانع از مبارزه روسیه با شیوع ویروس کرونا نمی شوند.

ولادیمیر چیزوف نماینده روسیه در اتحادیه اروپا روز شنبه گفت که روسیه از فراخوان آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل برای لغو تحریم ها در دوران شیوع ویروس کرونا حمایت می نماید.

وزارت خارجه روسیه پیش تر با انتشار بیانیه ای خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل متحد از بی ارادگی بعضی بازیگران بین المللی برای لغو تحریم های مالی در بحبوحه این بحران جهانی شدیدا انتقاد کرد.

مسکو بیان کرد: ما متاسف هستیم که حتی در مواجهه با این تهدید سلامت جهانی، آن ها از رویکرد های سیاست زده خود دست برنمی دارند. ما مطمئن هستیم که کوشش برای سیاسی کردن مباحث مربوط به این بیماری عفونی تاثیر منفی بر کوشش های جهانی برای مهار این ویروس خواهد داشت.

تا کنون در روسیه 6343 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 47 نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 886

به "رفتار آمریکایی اتحادیه اروپا با تحریم های روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار آمریکایی اتحادیه اروپا با تحریم های روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید