کنفرانس بین&zwnjالمللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین دی 99 در دانشگاه خوارزمی برگزار می&zwnjشود

به گزارش واندر هنگر، هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین توسط دانشگاه خوارزمی در دی ماه سال 99 برگزار خواهد شد.

کنفرانس بین&zwnjالمللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین دی 99 در دانشگاه خوارزمی برگزار می&zwnjشود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن لجستیک ایران هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین (LSCM 2020) را سوم و چهارم دی ماه سال جاری برگزار می نماید.

این کنفرانس، اجتماع اعضای هیات علمی، اندیشمندان، متخصصین صنایع، و دانشجویان از سراسر جهان خواهد بود و هدف آن ایجاد زمینه ای برای تبادل اطلاعات، تجربیات، و دستاورد های علمی و پژوهشی در خصوص یافته های تئوری و کاربردی اخیر در تحقیقات و صنایع مربوط به لجستیک و زنجیره تأمین است.

LSCM 2020، فرصتی فوق العاده برای تشویق فعالین حوزه لجستیک و زنجیره تأمین، اظهار نظر در خصوص موضوعات به روز زنجیره تأمین در سطح ملی و بین المللی، و تقویت همکاری دانشگاه و صنعت است. این کنفرانس از حضور تمامی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان، و مدیران و کارشناسان کلیه بخش های مرتبط با حوزه مدیریت زنجیره تأمین استقبال خواهد نمود

مدیریت زنجیره تامین حوزه ای میان رشته است و رشته های مختلفی از جمله مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد، کامپیوتر و ... از جمله مخاطبین این حوزه هستند.

برای این کنفرانس بیش از 420 مقاله از کشور های مختلف از جمله ایران، استرالیا، نیوزیلند، انگلستان، مالزی، امریکا، هند، عراق، ترکیه، اتیوپی، سریلانکا، الجزایر، مراکش، صربستان، بوسنی و هرزگوین و ... دریافت شده و قرار است برای اولین بار در سطح کشور رساله برتر دکتری در حوزه مدیریت زنجیره تامین انتخاب گردد.

در این کنفرانس همچنین نشست تخصصی با حضور اندیشمندان ایرانی و خارجی با عنوان مدیریت زنجیره تأمین در شرایط کووید 19 برنامه ریزی شده و برگزار خواهد شد.

با توجه به تعداد بالای مقالات، ارائه دیجیتالی مقالات (پذیرفته شده پوستری) پیش از برگزاری کنفرانس به وسیله سامانه LMS دانشگاه خوارزمی برنامه ریزی شده است. علاوه بر رقابت انتخاب رساله برتر دکتری، دو مسابقه دیگر انتخاب کتاب برگزیده و دفاع 3 دقیقه ای نیز در حوزه مدیریت زنجیره تامین برنامه ریزی شده است که مرحله نهایی آن ها طی کنفرانس برگزار می گردد.

از جمله ویژگی های دیگر این کنفرانس، می توان به مشارکت بیش از 36 کشور، حضور بیش از 30 استاد برجسته خارجی در کمیته علمی کنفرانس، همکاری علمی انجمن ها، دانشگاه ها و مؤسسات معتبر داخلی و خارجی و نمایه شدن مقالات در پایگاه های معتبر بین المللی از جمله ESCI, Scopus , ISC, EI-Compendex، SCImage، DBLP, Mathematical Reviews, and etc اشاره نمود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت www.lscm 2019.com مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1345

به "کنفرانس بین&zwnjالمللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین دی 99 در دانشگاه خوارزمی برگزار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین&zwnjالمللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین دی 99 در دانشگاه خوارزمی برگزار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید