چت بات گوگل از زبان فارسی پشتیبانی می نماید!

به گزارش واندر هنگر، دیجیاتو نوشت: Bard اکنون از بیش از 40 زبان مختلف جهان پشتیبانی می نماید که یکی از آن ها فارسی است.

چت بات گوگل از زبان فارسی پشتیبانی می نماید!

چت بات هوش مصنوعی Bard گوگل با ویژگی هایی ازجمله پشتیبانی از زبان فارسی و تجزیه وتحلیل تصاویر در اختیار کاربران نهاده شد.

گوگل در بهمن 1401 از چت بات هوش مصنوعی Bard به عنوان رقیب مستقیم ChatGPT رونمایی کرد و ابتدا آن را به طور آزمایشی در ایالات متحده و بریتانیا راه اندازی کرد. از آن موقع، این شرکت به روزرسانی های جدیدی را برای بارد معرفی نموده است.

پشتیبانی از زبان فارسی به وسیله هوش مصنوعی Bard

مهم ترین تغییر هوش مصنوعی گوگل برای کاربران ایرانی، پشتیبانی از زبان فارسی است. Bard اکنون در اروپا نیز ارائه شده که تا به امروز به علت ابراز نگرانی کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند، به تعویق افتاده بود. گوگل شرح داده که درحال همکاری با کارشناسان و قانون گذاران است تا نگرانی های مربوط به Bard را رفع کند.

Bard بعلاوه اکنون از قابلیت های تصویری نیز پشتیبانی می نماید. در پست وبلاگ گوگل شرح داده شده که اکنون کاربران می توانند تصویری را آپلود نمایند و از Bard بخواهند اطلاعاتی در خصوص آن ارائه کند یا براساس تصویر زیرنویس فراوری کند. این ویژگی فعلاً فقط به زبان انگلیسی در دسترس است.

کاربران Bard بعلاوه اکنون می توانند لحن و سبک پاسخ های این چت بات هوش مصنوعی را به پنج گزینه مختلف تغییر دهند: ساده، بلند، کوتاه، حرفه ای یا غیررسمی. این ویژگی نیز به زبان انگلیسی ارائه شده و به زودی زبان های جدیدی نیز از آن پشتیبانی خواهند کرد.

درنهایت، کاربران اکنون می توانند پاسخ های Bard را به طور صوتی بشنوند که به گفته گوگل، این قابلیت برای افرادی مفید خواهد بود که می خواهند تلفظ صحیح یک کلمه را بشنوند. به گفته گوگل، این ویژگی از بیش از 40 زبان پشتیبانی می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2251

به "چت بات گوگل از زبان فارسی پشتیبانی می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چت بات گوگل از زبان فارسی پشتیبانی می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید