نرخ جدید ماسک اعلام شد

به گزارش واندر هنگر، صادقی نیارکی گفت: قیمت تمام شده هر واحد ماسک فراوری شده در کارخانه با احتساب هزینه حمل و فروش به بیش از یک هزار تومان می رسد.

نرخ جدید ماسک اعلام شد

مهدی صادقی نیارکی معاون صنایع وزارت صمت در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران، درباره قیمت گذاری ماسک های فروخته شده در مترو اظهار کرد: بنا بر مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا، ماسک مورد احتیاج برای توزیع و فروش در مترو از محل فراوریات کارگاهی تامین خواهد شد. این ماسک ها به وسیله اتاق اصناف و تعاونی تامین احتیاج انجمن صنایع پوشاک فراوری و در ایستگاه های مترو توزیع خواهد شد.

او اعلام کرد: با هماهنگی هایی که با مترو انجام می گردد غرفه هایی در اختیار بخش ذکر شده قرار خواهد گرفت تا فرآیند توزیع ماسک به خوبی انجام گردد.

صادقی نیارکی توضیح داد: مسئول قیمت گذاری و رسیدگی به قیمت ها در این حوزه سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و فراوری نمایندگان است، اما در مجموع قیمت هر واحد ماسک درب کارخانه حدود 700 تومان است که با احتساب هزینه حمل و فروش و مواردی از این قبیل به بیش از هزار تومان می رسد.

معاون صنایع وزارت صمت ادامه داد: این قیمت ها مربوط به ماسک هایی است که در کارخانه و توسط دستگاه فراوری می گردد در حالی که ماسک های فروخته شده در مترو کارگاهی بوده و توسط نیروی انسانی و با چرخ خیاطی فراوری می گردد که هزینه تمام شده را تا حدود زیادی افزایش می دهد.

او اعلام کرد: در کارگروه مشترک سازمان غذا و دارو و وزارت صمت نرخ مصوب تمام اقلام بهداشتی معین شده و در اختیار بخش های مختلف قرار گرفته است. دستگاه های نظارتی از جمله سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و سازمان غذا و دارو بر فروش این اقلام نظارت می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 983

به "نرخ جدید ماسک اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ جدید ماسک اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید