میوه پاییزی که ایمنی بدن را بیشتر می کند

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران : مسئول تغذیه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مصرف خرمالو ایمنی بیشتر در بدن ایجاد کرده و از بروز برخی بیماری ها در بدن پیشگیری می کند.

میوه پاییزی که ایمنی بدن را بیشتر می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، وطن دوست در این باره اظهارکرد: خرمالو میوه ای با طبع گرم، پر کالری و سرشار از انواع ویتامین های آ، ب، املاح و کلسیم، گوگرد، آهن، فسفر، پتاسیم و روی است.

وی با بیان اینکه مصرف خرمالو سبب تقویت لثه می شود، اضافه نمود: خرمالو میوه معجزه آسایی است که در افزایش بینایی، شفافیت پوست و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها تاثیر بسزایی دارد.

وطن دوست ادامه داد: خرمالو سرشار از آنتی اکسیدان است که در برابر بیماری های مختلفی نظیر بیماری های قلبی عروقی و سرطان ها ایمنی ایجاد می کند.

وی به وجود فیبر فراوان این میوه اشاره و بیان کرد: خرمالو دارای فیبر بسیار بالایی است که یبوست در افراد را برطرف می کند و همچنین به دلیل پتاسیم و منیزیم بالا با کلسترول و فشارخون بالا مقابله می کند.

وطن دوست با اشاره به چربی و نمک پایین این میوه گفت: خرمالو حاوی کاتچین است که خواص ضد عفونی، ضد التهاب و ضد خونریزی دارد.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی و نیاز افراد به تقویت سیستم ایمنی بهتر است از مصرف این میوه پرخاصیت غافل نشویم و آن را در برنامه روزانه و هفتگی خود بگنجانیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1385

به "میوه پاییزی که ایمنی بدن را بیشتر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میوه پاییزی که ایمنی بدن را بیشتر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید