تور دبی ارزان: معرفی فرصت های سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان در امارات متحده عربی

به گزارش واندر هنگر، امکانی برای حضور شرکت های دانش بنیان و خلاق در همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری ایران-امارات متحده عربی فراهم شد.

تور دبی ارزان: معرفی فرصت های سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان در امارات متحده عربی

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوریریاست جمهوری شرکت نمایندگان در این همایش به آنالیز راه های توسعه روابط تجاری و افزایش سرمایه گذاری میان دو کشور می پردازند و با برقراری ارتباط میان فناوران و هم تایان مالی ایرانی و اماراتی، فضا برای توسعه روابط دو جانبه فراهم خواهد شد.

امارات متحده عربی به علت دارا بودن زیرساخت های مطلوب مالی، روابط گسترده با اقتصاد جهانی و حمایت های گسترده دولتی؛ یکی از اکوسیستم های استارتاپی مجذوب نماینده و کارآمد منطقه به شمار میرود. به همین علت استفاده از ظرفیت همایش تجاری و سرمایه گذاری ایران-امارات متحده عربی می تواند برای شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی به یک فرصت خوب برای توسعه فعالیت های بین المللی و افزایش صادرات محصولاتشان بدل گردد.

بر همین اساس با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت و با همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هیاتی از تجار و فناوران ایرانی 17 تا 20 بهمن ماه به این کشور اعزام می شوند تا در همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری ایران-امارات متحده عربی که 19 بهمن ماه برگزار می گردد، نیز مشارکت نمایند.

شرکت های دانش بنیان و خلاق تا 6 بهمن امسال فرصت دارند برای ثبت نام اقدام نمایند.

46

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2036

به "تور دبی ارزان: معرفی فرصت های سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان در امارات متحده عربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: معرفی فرصت های سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان در امارات متحده عربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید