محمودزاده:بانوان را تنها نمی گذاریم، توکلی:دنبال استعدادیابی هستیم

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، نشست خبری تیم دو و میدانی بانوان سداد ظهر امروز با رونمایی از پیراهن این تیم در رقابت های داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور برگزار گردید.

محمودزاده:بانوان را تنها نمی گذاریم، توکلی:دنبال استعدادیابی هستیم

محمدعلی محمودزاده درباره تیمداری در حوزه بانوان رشته دو و میدانی گفت: خیلی اتفاقی با قهرمانان زن این حوزه آشنا شدیم و وظیفه اجتماعی و حقوقی خودمان دیدیم که حمایت مالی کنیم تا تیمی سرشار از انرژی جوانان مستعد و ورزشکار را که قهرمانی های متعدد دارند را حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک ادامه داد: آنها را هرگز تنها نخواهیم گذاشت و کوشش می کنیم تا همراه آنها در جهت موفقیت باشیم و حمایت های خود را دریغ نخواهیم کرد.

محمودزاده درباره احتمال تیمداری در رشته های دیگر توضیح داد: ما آمدیم تا شرکت های دیگر نیز به حمایت از چنین رشته هایی بپردازند. حضور گسترده ما در سایر رشته ها به این رشته بستگی دارد.

سپیده توکلی مربی تیم دو و میدانی بانوان سداد نیز در این باره گفت: مسائل مالی باعث شد تا تیم قبلی را که در طول چند سال گذشته جمع آوری نموده بودیم در آستانه از دست دادن داشته باشیم اما حمایت های بی دریغ مجموعه سداد سبب شد تا همچنان در لیگ بمانیم و خودمان را برای بازی ها آماده کنیم.

او درباره شرایط قراردادهای اعضای تیم توضیح داد: سال اول تیمداری این مجموعه است. به قهرمانان رشته که مقام بیاورند پاداش ویژه می دهیم و کسانی هم که رکورد شکنی نمایند پاداش خواهند گرفت. در واقع به اعضای تیم که بتوانند رتبه های اول تا چهارم را بیاورند پول داده خواهد شد.

توکلی درباره احتمال برگشت به رقابت ها و پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی ایران گفت: تصمیم خداحافظی ام را قطعی گرفتم و می خواهم به کارم در کمیته بانوان فدراسیون و استعدادیابی بانوان ادامه دهم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1490

به "محمودزاده:بانوان را تنها نمی گذاریم، توکلی:دنبال استعدادیابی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده:بانوان را تنها نمی گذاریم، توکلی:دنبال استعدادیابی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید