نه باید از بحرین ترسید و نه می توان این تیم را دست کم گرفت

به گزارش واندر هنگر، پیروز قربانی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد ملاقات امشب تیم های ایران و بحرین گفت: وقتی AFC بحرین را به اسم میزبان گروه سوم به دیگر تیم ها تحمیل کرد، معین شد کنفدراسیون فوتبال آسیا و در راس آن شیخ سلمان بحرینی چندان هم بی تمایل به صعود بحرین به جام جهانی نیستند. از همان زمان معین شد در این گروه اصلی ترین حریف ما بحرین و البته بهتر بگویم، میزبانی بحرین است.

نه باید از بحرین ترسید و نه می توان این تیم را دست کم گرفت

مدافع سابق تیم ملی کشورمان گفت: اگر قرار باشد در مورد این بازی فوتبالی صحبت کنیم، باید گفت کیفیت بازیکنان ما نفر به نفر به مراتب بهتر از تیم رقیب است. اما در نقطه مقابل بحرین به لحاظ تیمی شرایطی بهتر از تیم ما دارد چون با تدارک بهتری به این مسابقات آمده است. با این وجود کاملاً وزنه به سود تیم ایران سنگینی می نماید.

قربانی توضیح داد: بعضی ها بحرین را بیشتر از آنچه باید عظیم نموده اند. قطعاً بحرین حریف قابل احترامی است که به هیچ وجه نباید آن را دست کم گرفت، اما این بحرین هراسی هم که بعضی ها با بُلد کردن آمار بازی های قبلی راه انداخته اند درست نیست. نه باید از این تیم ترسید و نه باید آن را دست کم گرفت.

وی اضافه نمود: تیم ایران مملو از بازیکنان عظیم و باتجربه است که خیلی از آنها در لیگ های معتبر خارجی ستاره تیم های خود هستند و این نفرات می توانند در سطح آسیا سرنوشت هر بازی عظیمی را به تنهایی رقم بزنند. به نظر من برای بازی امشب تنها کافی است بدشانس نباشیم تا به نتیجه ای که لازم داریم برسیم.

کارشناس فوتبال خاطرنشان ساخت: این بازی به لحاظ جدولی برای ما بسیار مهم است و شاید بتوان گفت این یکی از مهم ترین ایران - بحرین های همه تاریخ است. نمی دانم فضا در اردوی تیم ملی به چه شکل است، اما واقعاً امیدوارم تمرکز ملی پوشان ما به وسیله حاشیه سازی های احتمالی بحرینی ها بر هم نخورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1689

به "نه باید از بحرین ترسید و نه می توان این تیم را دست کم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نه باید از بحرین ترسید و نه می توان این تیم را دست کم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید