عکس ، گوشی های آینده گوگل لو رفت!

به گزارش واندر هنگر، زومیت نوشت: افشاگری، برنامه زمانی عرضه گوشی های پیکسل گوگل از سال 2023 تا 2025 را فاش نموده است.

عکس ، گوشی های آینده گوگل لو رفت!

گوگل بالاخره با گوشی های هوشمند اخیر پیکسل خود توانایی اش را برای رقابت با سایر تولیدنماینده ها نشان داد. درهمین حال، سری پیکسل 6 به پرفروش ترین گوشی هوشمند این برند تبدیل شد و پیش بینی می گردد سری پیکسل 7 به زودی از آن پیشی بگیرد.

پیش ازاین، رندرهایی از سری پیکسل 7 و پیکسل 8 منتشر شده بود. باوجوداین، رسانه Android Authority در گزارشی تازه تمام گوشی های هوشمندی که گوگل برای عرضه از سال 2023 تا 2025 برنامه ریزی نموده، فاش نموده است.

به گزارش جی اس ام آرنا، گفته می گردد گوگل در سال 2023، پیکسل 7a (نام رمز lynx) و پیکسل فولد (نام رمز felix) را در ماه آوریل یا می در کنفراس Google I/O معرفی می نماید. پیکسل 7a گوشی هوشمند میان رده ای خواهد بود که ظاهراً کاستی های پیکسل 6a را بهبود می بخشد. برای مثال، از نمایشگر 90 هرتزی به جای 60 هرتز استفاده خواهد نمود.

پیکسل 7a ظاهراً مشابه پیکسل 6a با قیمت 449 دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد. ازطرفی دیگر، برساس شایعات، قیمت پیکسل فولد احتمالاً 1799 دلار خواهد بود.

در خصوص پیکسل 6a، این گوشی هوشمند، پیکسل 7 پرو و بعلاوه آیفون 14 پرو را شکست داده و برنده برترین دوربین گوشی هوشمند در آزمون یکی از یوتیوبرهای محبوب، MKBHD شده است.

در اواخر سال 2023، گوگل سری پیکسل 8 را معرفی خواهد نمود. مدل معمولی این خانواده کمی کوچکتر از نسل قبلی اش، یعنی پیکسل 7 و پیکسل 8 پرو هم میزان پیکسل 8 پرو خواهد بود. جدا از تراشه های تازه Tensor G3، پیش بینی می گردد سری پیکسل 8 از نظر مشخصات کاملاً شبیه به سری پیکسل 7 باشد.

در سال 2024، برنامه ای برای عرضه پیکسل 8a به بازار وجود دارد. پیش بینی می گردد پیکسل 8a در زمان عرضه نهایی 499 دلار قیمت داشته باشد که 50 دلار بیشتر از نسخه قبلی اش خواهد بود.

خانواده پیکسل 9 از سه عضو تشکیل خواهد شد. پیکسل 9 که احتمالاً میزان کوچکتر پیکسل 8 را حفظ می نماید، پیکسل 9 پرو که ظاهراً میزان صفحه نمایش حدود 6.7 اینچی خواهد داشت. افزون براین، یک مدل حرفه ای دیگر با صفحه نمایش 6.3 اینچی عرضه می گردد که ظاهراً تمام ویژگی های مدل پرو را به ارث می برد. بااین فرض، می توان گفت که گوگل از اپل تقلید خواهد نمود. گوشی تازه 6.3 اینچی را به عنوان آیفون پرو در نظر بگیرید، درحالی که مدل 6.7 اینچی به عنوان پرو مکس خواهد بود. البته ناگفته نماند که تمام این سه گوشی تازه از تراشه تازهی به نام Tensor G4 قدرت خواهند گرفت.

افزون براین گفته می گردد که در سال 2024 یک گوشی تاشدنی تازه نیز عرضه خواهد شد؛ اما هنوز اطلاعات زیادی درباره آن وجود ندارد. بعضی برآورد ها نشان می دهد که گوگل منتظر است تا ببیند چقدر از پیکسل فولد استقبال می گردد.

برای سال 2025، این شرکت بسته به موفقیت یا عدم موفقیت استراتژی آن برای سال های 2023 و 2024 می تواند مسیرهای مختلفی را طی کند. گوگل ظاهرا درحال عملی کردن ایده تاشوی منعطف است و اگر این ایده به واقعیت تبدیل گردد، در پاییز سال 2025 به همراه سه پیکسل آن سال عرضه خواهد شد.

ازطرفی دیگر، اگر گوشی تاشدنی عرضه نگردد، آن وقت شاهد چهار پیکسل غیر تاشدنی ازجمله مدل معمولی در میزان های کوچک و بزرگ و مدل پرو در میزان های کوچک و بزرگ خواهیم بود.

گفته می گردد تمام این اطلاعات مورد آنالیز دقیق قرار گرفته اند و از یک منبع موثق می آیند. بااین حال، حتی اگر این موارد به طور قطعی برنامه های گوگل باشند، نباید فراموش کنید که برنامه ها می توانند با گذشت زمان تغییر نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2179

به "عکس ، گوشی های آینده گوگل لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، گوشی های آینده گوگل لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید