موبایلی که در رده بندی DxOMark اول شد، عکس

به گزارش واندر هنگر، دیجیاتو نوشت: دوربین این گوشی با کسب امتیاز 157، بالاتر از پرچمدارهایی مثل آیفون 15 پرو مکس و پیکسل 8 پرو نهاده شد.

موبایلی که در رده بندی DxOMark اول شد، عکس

هواوی، شرکت محبوب چینی گوشی های هوشمند، با وجود تحریم های آمریکا درحالبازگشت قدرتمند به بازار است. اگرچه هواوی به علت محدودیت در استفاده از تراشه ها با مشکلاتی در عملکرد روبه رو بوده، اما همچنان در کیفیت دوربین برتر بوده است. هواوی میت 60 پرو پلاس اخیراً پس از هواوی P60 پرو، جایگاه برتر را در رتبه بندی DxOMark به دست آورده که عملکرد قوی در میان گوشی های هوشمند پرچمدار را نشان می دهد.

براساس این گزارش، هواوی میت 60 پرو پلاس در صدر جدول در کنار رقبایی مانند آیفون 15 پرو مکس، گوگل پیکسل 8 پرو و اوپو فایند X6 پرو قرار گرفته است. این گوشی در آنالیز دوربین DxOMark امتیاز 157 را به دست آورده و یک امتیاز از هواوی P60 Pro بالاتر است. از نظر دسته بندی بخش های مختلف دوربین، در بخش های بوکه و عکاسی، این گوشی بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است. در این بخش ها عملکرد دوربین اصلی برای ثبت تصاویر در محیط های مختلف با نور متفاوت آنالیز می گردد. بااین حال، این گوشی در بخش فیلم برداری ایرادهایی جزئی دارد.

دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس در صدر

هواوی میت 60 پرو پلاس در آنالیز دوربین DxOMark امتیاز بالایی کسب نموده است که آن را برای ثبت انواع عکس ها و ویدیوها در نورهای مختلف به گزینه ای عالی تبدیل می نماید. به ویژه قابلیت این گوشی برای ثبت خروجی فوق العاده هنگام عکس برداری از دیگر افراد، قابل توجه است؛ دوربین این گوشی در ثبت دقیق لحظات و رندر پرجزئیات رنگ پوست، حتی در شرایط نامناسب، بسیار خوب عمل می نماید.

دیافراگم متغیر دوربین این گوشی به صورت اتوماتیک با تعداد افراد حاضر در صحنه تنظیم می گردد و فوکوس را روی همه سوژه ها حفظ می نماید. دوربین اولترا واید در ثبت صحنه های عریض و درعین حال حفظ سطح بالایی از جزئیات عالی است. علاوه براین، دوربین در تمام فواصل زوم عملکرد تحسین برانگیزی دارد و جزئیات خارق العاده ای ارائه می دهد. بااین حال، در هنگام فیلم برداری در شرایط کم نور، دوربین این گوشی محدودیت هایی جزئی دارد و گاهی خوب عمل نمی نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 آبان 1402 بروزرسانی: 28 آبان 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2281

به "موبایلی که در رده بندی DxOMark اول شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایلی که در رده بندی DxOMark اول شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید