این رندر مفهومی، تأثیر اپل واچ اولترا بر آیفون 16 اولترا را نشان می دهد

به گزارش واندر هنگر، طی ماه های گذشته گزارش هایی در خصوص یک مدل نو آیفون مبتنی بر بدنه تیتانیومی و آیفون اولترا منتشر شده است. با وجود اینکه هنوز معین نیست چه زمانی مدل اولترا راهی بازار می گردد، یکی از طراحان در این رابطه رندر مفهومی منتشر نموده که نشان می دهد اگر اپل از المان های اپل واچ اولترا برای آیفون اولترا استفاده کند، گوشی موردنظر چه شکل و شمایلی خواهد داشت.

این رندر مفهومی، تأثیر اپل واچ اولترا بر آیفون 16 اولترا را نشان می دهد

ماه ها قبل اعلام شد که ممکن است اپل به جای اپل 15 پرو مکس یا در کنار آن، یک مدل تازه به نام آیفون 15 اولترا راهی بازار کند. البته به تازگی خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده که اپل می خواهد در سال 2024 چنین کاری را انجام دهد و در کنار آیفون 16 پرو مکس، شاهد رونمایی از یک گوشی گران تر به نام آیفون 16 اولترا خواهیم بود که ممکن است از نمایشگر بزرگ تر، دوربین بهتر و چیپست قدرتمند تر بهره ببرد. با توجه به اینکه بعضی طراحان برای بعضی گوشی های رندرهای مفهومی مجذوب کنندهی را ارائه می دهند، حالا یک طراح به نام Jonas Daehnert برای آیفون 16 اولترا یک رندر کاملا تخیلی ارائه داده است.

باید تاکید کنیم که رندرهای مفهومی مبتنی بر اطلاعات موثقی نیستند و طراح یا طراحان موردنظر برای این کار از سلیقه شخصی خود استفاده می نمایند. او در توییتر خود نوشته که اصلا اطلاعاتی راجع به خبرهای فاش شده ندارد و فقط کوشش نموده المان های طراحی اپل واچ اولترا را برای مدل تازه آیفون استفاده کند. اما در هر صورت نمی توانیم مجذوب کننده بودن این رندر را کتمان کنیم و به خصوص دکمه نارنجی رنگ معروف اپل واچ اولترا که حالی در این رندر هم دیده می گردد، توجه زیادی را جلب می نماید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

36,700,000

تومان

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 india تک سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - هند

30,400,000

تومان

خرید آیفون از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2189

به "این رندر مفهومی، تأثیر اپل واچ اولترا بر آیفون 16 اولترا را نشان می دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "این رندر مفهومی، تأثیر اپل واچ اولترا بر آیفون 16 اولترا را نشان می دهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این رندر مفهومی، تأثیر اپل واچ اولترا بر آیفون 16 اولترا را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید