هدیه جالب استارتاپ بریتانیایی برای خریداران آیفون های جدید ، ارائه سرویس های غذا به صف طولانی مشتریان اپل

به گزارش واندر هنگر، یک شرکت بریتانیایی تهیه غذا تصمیم گرفته به خریداران آیفون های جدید خدماتی ویژه ارائه کند. درواقع این شرکت به افرادی که ساعاتی طولانی در صف خواهند ایستاد، غذای گرم تحویل می دهد.

هدیه جالب استارتاپ بریتانیایی برای خریداران آیفون های جدید ، ارائه سرویس های غذا به صف طولانی مشتریان اپل

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، دیدن صف های طولانی برای خرید آیفون های جدید تصویری تازه نیست. اما ایستادن طولانی مدت در صف، آن هم با شکم خالی بسیار سخت است.

بر همین اساس است که استارتاپ Deliveroo تصمیم گرفته سفارشات مشتریان را در صف خرید آیفون ارائه دهد. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد لذت خرید یک آیفون جدید XS را با طعم همبرگر یا غذایی خاص ترکیب کند.

شاید برایتان سوال باشد که چرا باید در صف ایستاد،آن هم در شرایطی که می توان آیفون های جدید را آنلاین سفارش داد. پاسخ این است که بسیاری از خریداران آیفون با ایستادن در صف وفاداری خود به این محصول را نشان می دهند.

هم اکنون سیستم Deliveroo در 12 کشور از جمله استرالیا، بلژیک، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، ایرلند، هلند، سنگاپور، اسپانیا، یونایتد امارات متحده عربی و بریتانیا و ایالات متحده در دسترس است.

کاربر برای تهیه غذا باید محل فروشگاه اپل را علامت زده و نقطه ای را که در صف ایستاده تعیین کند. سپس به سرعت غذای خود را تحویل بگیرد.

به نظر می رسد اقدام شرکت مذکور بسیار خلاقانه و البته پولساز است. نظر شما چیست؟

منبع: انتخاب
انتشار: 21 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 53

به "هدیه جالب استارتاپ بریتانیایی برای خریداران آیفون های جدید ، ارائه سرویس های غذا به صف طولانی مشتریان اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه جالب استارتاپ بریتانیایی برای خریداران آیفون های جدید ، ارائه سرویس های غذا به صف طولانی مشتریان اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید