معرفی هتل 3 ستاره برنینا در ژنو

به گزارش واندر هنگر، هتل برنینا ژنو | Bernina Hotel Geneva

کارکنان مهربان و موقعیت خوبی که هتل برنینا ژنو Bernina Hotel Geneva دارد، باعث محبوبیت بسیار آن در بین مسافران شده است. این هتل 3 ستاره در مرکز ژنو واقع شده و تا ساحل دریاچه ژنو تنها 5 دقیقه پیاده روی دارد. در مجله خبرنگاران به تفصیل خصوصیات آن را، از جمله خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل برنینا ژنو تا جاذبه های ژنو را آنالیز می کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی هتل 3 ستاره برنینا در ژنو

خدمات رفاهی هتل برنینا ژنو

ساخت هتل به سال 1932 بر می گردد. میز پذیرش در هنگام ورود به شما خوش آمد می گوید و خدماتی از قبیل تبدیل ارز، تحویل سریع اتاق، صندوق امانات و انبار چمدان را در اختیارتان می گذارد. خدمات فکس و فتوکپی مهیا است و می توانید حیوانات خانگی خود را به این هتل بیاورید، تنها باید هزینه ای برای آن پرداخت کنید. پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل واقع شده است و بدون احتیاج به رزرو، می توان از آن استفاده کرد. یادتان باشد که اگر در پی ترانسفر فرودگاهی هستید از قبل به اطلاع هتل برسانید. نظافت های هتل مانند شستشوی لباس و اتوکشی، مبلغ مجزایی می خواهد اما نظافت های روزانه اتاق رایگان است.

بلیط جاذبه های گردشگری و وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری را از میز پذیرش بخواهید و اینترنت وای فای رایگان در فضای عمومی هتل در دسترس است. صبحانه رایگان است و در لابی تلویزیون و روزنامه با قهوه ای گرم انتظار شما را می کشد. سیستم های رایانه در کافی نت، کار شما را راه می اندازد و البته سیگار کشیدن در این فضاها ممنوع است. در بیرون هتل پر از مغازه و فروشگاه بوده و اگر قصد رقتن به مکان خاصی دارید، خدمات تاکسی در اختیارتان قرار می گیرد.

ورود به هتل برنینا ژنو از ساعت 2 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ظهر اتاق خود را تحویل دهید. حداقل سن ورود به هتل، به تنهایی 18 سال می باشد و افراد زیر 18 سال باید حتما با خانواده اتاق رزرو نمایند. کارکنان هتل به 9 زبان آلمانی، هلندی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی، روسی، پرتغالی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل برنینا ژنو

این هتل امکانات تفریحی مانند استخر یا باشگاه ندارد اما موقعیت مرکزی و قیمت مناسب اتاق های آن می تواند به همه این موارد چیره گردد. برگزاری تورهای درون شهری را برای شما مهمانان در نظر گرفته است و دستگاه وندیگ برای نوشیدنی در لابی قرار داده شده است. به خاطر موقعیت مرکزی هتل، در دل زندگی و جنب و جوش شبانه ژنو خواهید بود.

رستوران هتل

بطری های آب معدنی و صبحانه در اتاق رایگان سرو می گردد. برترین قهوه ها را در این هتل می توانید سفارش دهید. بوفه صبحانه از ساعت 06:30 تا 10:30 صبح مهیا می باشد.

امکانات اتاق های هتل

این هتل کوچک و مقرون به صرفه قیمت ژنو، 77 اتاق بزرگ داشته که با تجهیزاتی مانند تلفن، میز مطالعه، گاوصندوق دیجیتالی، تلویزیون صفحه تخت، و اینترنت وای فای رایگان در اختیارتان قرار داده می شوند. اتاق ها بسیار ظریف طراحی شده اند و در یخچال بطری آب معدنی رایگان است و حمام های خصوصی دارای وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان، دوش یا وان و سشوار می باشد. خانواده های مهمان برای فرزند خود می توانند گهواره یا تخت خردسال درخواست دهند. برای رزرو اتاق در هتل برنینا ژنو سری به قسمت رزرو هتل سوئیس در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل برنینا ژنو

امکانات اتاق ها یکی بوده و تنها در مساحت و متراژ یا نمای بیرون با هم متفاوت می باشند.

  • اتاق استاندارد دوقلو: دو تخت یک نفره و دوش و وانی مجزا در حمام دارد. متراژ اتاق 22 متر مربع است.
  • اتاق استاندارد دابل: یک تخت دو نفره در اتاق و دوش و وان در حمام گذاشته شده است. مساحت اتاق 17 متر مربع است.
  • اتاق خانوادگی: 25 متر مربع، دوش و حمام و 4 تخت یک نفره دارد.
  • اتاق استاندارد سینگل: یک تخت یک نفره، وان و دوش دارد. متراژ آن 13 متر مربع است.

فاصله تا جاذبه های معروف ژنو

روبروی هتل میدان، ایستگاه مترو و فروشگاه های متعدی واقع شده است که خود، جزو جاذبه های هتل به شمار میرود. منطقه سنت جروه و دو گروته برای شما مهمانانی که علاقمند به منطقه ها قدیمی شهر ژنو و کاوش و پیاده روی در آن هستید، مناسب است.

  • ایستگاه قطار گار دو کورناوین: تا این اقامتگاه، 100 متر فاصله دارد که با 2 دقیقه پیاده روی به آن می رسید.
  • تئاتر لمان: تا این هتل مقرون به صرفه، 500 متر فاصله دارد که با 7 دقیقه پیاده روی به این سالن می رسید.
  • حمام آفتاب پاکو: 800 متر بوده که با 6 دقیقه پیاده روی به این مرکز تفریحی خواهید رسید.
  • منطقه خرید ژنو: 900 متر بوده که با 12 دقیقه پیاده روی به این منطقه خواهید رسید.
  • ساعت گل: تا هتل، 900 متر فاصله داشته و پیاده 2 دقیقه ای به این مکان می رسید. با تاکسی 6 دقیقه و با اتوبوس 11 دقیقه راه خواهید داشت.
  • : 1 کیلومتر است که با اتوبوس خط 6، حدود 20 دقیقه و با تاکسی 11 دقیقه راه خواهید داشت. ارگ پیاده روی کنید، 22 دقیقه راه دارید.
  • سالن ویکتوریا: 1 کیلومتر فاصله دارد. با 6 دقیقه رانندگی یا 15 دقیقه پیاده روی به این سالن خواهید رسید. اتوبوس خط 3 یا 19 هم شما را در نزدیکی این محل پیاده می نماید.
  • کلیسای جامع سنت پیر: 1.1 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. از روبروی هتل اتوبوس خط 3 یا 5 را سوار شوید تا 14 دقیقه ای به این محل برسید. پیاده 17 دقیقه راه دارید و با ماشین 8 دقیقه ای می رسید.
  • سالن شهر ژنو: مستقیم با اتوبوس خط 3 یا 5 در مدت تنها 10 دقیقه به این محل خواهید رسید. 1.2 کیلومتر تا اقامتگاه شما فاصله دارد و با 20 دقیقه پیاده روی نیز می توانید به آن برسید.
  • سازمان ملل متحد ژنو: 1.4 کیلومتر است که با 13 دقیقه رانندگی به آن خواهید رسید. پیاده، نیم ساعت در راه خواهید بود و اتوبوس شماره 8 شما را 15 دقیقه ای در این محل پیاده می نماید.
  • پلازو: 1.8 کیلومتر فاصله دارد که اتوبوس شماره 8 شما را 10 دقیقه ای به این محل می رساند. با 13 دقیقه رانندگی یا 25 دقیقه پیاده روی به آن می رسید.
  • استادیوم ژنو: 3.8 کیلومتر بوده و 16 دقیقه رانندگی تا این مکان دارید. اتوبوس خط D، 23 دقیقه ای شما را در این مکان پیاده می نماید.
  • ایستگاه قطار آنوماس: 7.2 کیلومتر بوده و 43 دقیقه رانندگی تا این ایستگاه دارید. خط 61 اتوبوس نیز 46 دقیقه ای شما را به این ایستگاه می رساند.
  • هملت سانتا کلاوس: 15.8 کیلومتر است که با یک ساعت رانندگی به آنجا می رسید.
  • مرکز حمام های آبگرم دیوون: 16.5 کیلومتر است که با 45 دقیقه رانندگی به آن می رسید. یا 44 دقیقه اتوبوس سواری و مترو سواری به این مکان می رسید.
  • فرودگاه بین المللی ژنو: 3.6 کیلومتر دورتر بوده که با تاکسی تا هتل، 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه چمبری: 66.9 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تا هتل، بیشتر از دو ساعت راه دارید.

موقعیت هتل برنینا ژنو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سوئیس، ژنو 1201، مکان دو کورناوین 22

Place de Cornavin 22, 1201 Genève, Switzerland

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1969

به "معرفی هتل 3 ستاره برنینا در ژنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره برنینا در ژنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید