هتل ویلا رزا کمپینسکی؛هتلی 5 ستاره و مدرن در شهر نایروبی کنیا

به گزارش واندر هنگر، هتل ویلا رزا کمپینسکی هتلی است 5 ستاره، مجلل و مدرن که در نایروبی واقع شده است. Villa Rosa Kempinski به دلیل نزدیک بودن به جاهای دیدنی نایروبی مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای نایروبی کنیا را داشته باشید، هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

هتل ویلا رزا کمپینسکی؛هتلی 5 ستاره و مدرن در شهر نایروبی کنیا

جهت دریافت خدمات طراحی منزل ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی

هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران و خدمات نظافت اتاق است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش 24 ساعته و امکانات نگهداری چمدان را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر احتیاج به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی

این هتل دارای 171 اتاق مبله است. اتاق های زیبای این هتل مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی دارای دوش و وان، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. بالکن یا تراس از ویژگی های استاندارد بعضی اتاق ها است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل نیز فراهم است.

امکانات رستوران هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی

Villa Rosa Kempinski دارای رستوران های متنوعی است که دارای غذاهای محلی و بین المللی هستند. میهمانان می توانند از مجموعه غذاهای ایتالیایی در رستوران Lucca و Deli و Cafe Villa Rosa لذت ببرند.

امکانات رفاهی هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی

مرکز تناسب اندام هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. استخر رو باز رایگان، سونا، جکوزی و باشگاه بچه ها از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی

این هتل شامل خدماتی مانند اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی، رستوران و شاتل فرودگاهی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی

قیمت مناسب

تمیزی و پاکیزگی هتل

به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل

یکی از بهترین انتخاب ها در نایروبی

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی

فاصله هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی تا موسسه فناوری نایروبی: 750 متر

فاصله هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی تا مرکز تپه موزه: 1 کیلومتر

فاصله هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی تا موزه ملی نایروبی: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی تا پارک مار نایروبی: 3.3 کیلومتر

فاصله هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی تا گالری هنری کامبو کامبو: 3.3 کیلومتر

فاصله هتل ویلا رزا کمپینسکی نایروبی تا باغ گیاه شناسی نایروبی: 3.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1351

به "هتل ویلا رزا کمپینسکی؛هتلی 5 ستاره و مدرن در شهر نایروبی کنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل ویلا رزا کمپینسکی؛هتلی 5 ستاره و مدرن در شهر نایروبی کنیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ویلا رزا کمپینسکی؛هتلی 5 ستاره و مدرن در شهر نایروبی کنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید