تور ارزان اروپا: شهر اسپریوالد آلمان؛ شهری رویایی در قاره اروپا

به گزارش واندر هنگر، آلمان یکی از کشورهای بسیار زیبا با طبیعت چشم نواز هست. کسانی که قصد سفر برای تعطیلات را دارند، می توانند از شهر اسپریوالد آلمان تماشا نمایند. این منطقه شگفت انگیز در 100 کیلومتری جنوب شرقی برلین نهاده شده و دارای طبیعت بکر و منطقه ها بسیار تماشای است. این منطقه در کنار رودخانه شپری (Spree) نهاده شده و در کنارش مراتع و چمنزارهای فراوانی بچشم می خورند. در سال 1991 میلادی، این منطقه با داشتن ذخایر آبی برای کشاورزی و 200 کانال در دل خود در لیست منابع زیست کره یونسکو نهاده شد. در این منطقه زیبا حدود 50000 هزار نفر حضور داشته که بیشتر آنها سنت و آداب و رسوم خود را حفظ نموده اند. با ما در این مقاله خواندنی همراه شوید تا بدانید ونیز آلمان کجاست و از تماشای های طبیعت شهر اسپریوالد مطلع شوید.

تور ارزان اروپا: شهر اسپریوالد آلمان؛ شهری رویایی در قاره اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

نحوه شکل گیری شهری شگفت انگیز در آلمان

پیشینه شهر اسپریوالد آلمان به عصر یخبندان باز می گردد. بعد از گذشت سالیان بسیار، این یخچال ها آغاز به ذوب شدن نموده و این ناحیه بکر با جنگل های شاداب خود بوجود آمد. مردم آلمان در میان قرن های دوم و پنجم در این ناحیه سرسبز زندگی می کردند و در قرن ششم هم نخستین مهاجران اسلاو به شهر اسپریوالد در آلمان کوچ کردند. بعد از آن، بخش های کشاورزی ایجاد و بخشی از جنگل ها برای کشاورزی تبدیل به مزارع شدند. در ونیز آلمان بخاطر سیلاب ها جزایر زیادی تشکیل شده اند که در زمان حال، محل زندگی کشاورزان و محلیان این منطقه هستند.

براساس مقاله ونیز آلمان کجاست باید بدانید که در هر خانه منطقه، یک قایق کوچک قرار گرفته است که برای حمل و نقل و رساندن بچه ها با نشاط به مدرسه از آن استفاده می گردد. بازدیدنمایندگان می توانند از آبراه های زیبا عبور نمایند، از طبیعت شهر اسپریوالد لذت ببرند و به قدم زدن، ماهیگیری و قایق سواری هیجان انگیز مشغول شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1949

به "تور ارزان اروپا: شهر اسپریوالد آلمان؛ شهری رویایی در قاره اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: شهر اسپریوالد آلمان؛ شهری رویایی در قاره اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید