جاهای دیدنی سوئیس ، سفر به سوئیس و عالمی شگفت انگیز در اروپا

به گزارش واندر هنگر، سوئیس کشوری کوچک اما دارای کوه های بزرگ، فرهنگ بی نظیر و فرصت های بزرگ برای مسافران است. می توانید در شهرهای بین المللی، موزه ها، رستوران ها و دیدنی های سوئیس را کشف نموده و سپس به روستاهای رنگارنگ بروید تا همچون یک سوئیسی محلی به زندگی نگاه نموده و درچشم اندازهای زیبا در سفر به سوئیس محو شوید. در اینجا 8 مورد از جاذبه های گردشگری سوئیس آورده شده است.

جاهای دیدنی سوئیس ، سفر به سوئیس و عالمی شگفت انگیز در اروپا

سفر به سوئیس : قله مترهورن، زرمات

مترهورن یکی از بلندترین کوه های سوئیس است اما چیزی که آن را متمایز می نماید، شکل و نقش منحصر به فرد آن در تاریخ کوهنوردی است. این کوه با ارتفاع 4478 متر کوهنوردان را از تمام دنیا جذب می نماید. این کوه در نزدیکی شهر کوچک زرمات واقع است که یک شهر دوست دار پیاده روی و مقصد سالانه اسکی بازان و کوهنوردان است. بهترین راه برای رسیدن به این مکان، قطار است و در شهر فقط وسایل نقلیه ای برقی موجودند. بعلاوه استفاده از تله کابین در زرمات به منظور رفتن به کوه های دیگر برای اسکی، اسنوبورد و کوهنوردی نیز جالب است و از جاذبه های گردشگری سوئیس به شمار می آید.

سفر به سوئیس : عبور از میان کوه های آلپ سوئیس با قطار برنینا اکسپرس

یکی از به یاد ماندنی ترین چیزها در سوئیس عبور از میان کوه های آلپ سوئیس با قطار برنینا اکسپرس است. این قطار با چشم اندازهای بسیار زیبا در هر دور، شما را به چشم انداز ها زیبای آلپ و مکان های تاریخی می برد. قطار از شهر چور به شهر تیرائو در ایتالیا می رود و در حدود 4 ساعت از کانتون گرابوندن عبور می نماید. می توانید از مسیر 15 دقیقه ای داووس و یا مسیر سنت موریتس که حدودا 2 ساعت است، بروید. اما اگر وقت کافی دارید، مسیر کامل بهترین مسیر است. بخش اول مسیر گلاسییر اکسپرس است و بخش دوم دارای چشم انداز هایی از بلندترین قله های منطقه است و بخش سوم به وسیله اتوبوس به لوگانو بروید که چشم انداز هایی از جنوب دریاچه های لوگانو و کومو ارائه می دهد.

سفر به سوئیس : قایقرانی در دریاچه ژنو

ژنو یک شهر بین المللی است که برای نقش خود در سازمان ملل و صلیب سرخ، شناخته شده است. اما خود شهر نیز پر از پارک های دوست داشتنی و منطقه های جالب است. یکی از بهترین راه ها برای شناختن ژنو، تجربه قایق سواری در آب های دریاچه ژنو است. این دریاچه یکی از بهترین تماشای های سوئیس است و دارای چشم انداز های بسیار زیبا از شهرهای اطراف، کوه های آلپ و کوه های جورا که بسته به فصل برای اسکی و کوهنوردی عالی هستند، می باشد.

سفر به سوئیس : ماجراجویی در اینترلاکن

اینترلاکن به عنوان مرکز ماجراجویی سوئیس شناخته می گردد و چیزهای زیادی برای عاشقان ماجراجویی دارد. ماجراجویی خود را از اینجا آغاز نموده و به کوه های آلپ برنز ابرلند بروید. این مکان نیز به خاطر آبگرم ها و هوای تازه کوهستانی منحصر به فرد، محبوب است. اینترلاکن مکان بسیار محبوبی برای هنگ گلایدینگ، کایاک سواری، چتر بازی، قایق رانی در آب های خروشان، جت بوت سواری و کوهنوردی است. شرکت های راهنمای محلی زیادی در این بخش وجود دارد تا امنیت و لحظات فراموش نشدنی برایتان در بین تماشای های سوئیس رقم بزند.

سفر به سوئیس : شهرک قدیمی در برن را کاوش کنید

شهرک قدیمی شهر برن که یک میراث دنیای یونسکو است، قطعا یک مکان عالی برای بازدید در سفر به سوئیس است. در اینجا کلیسای نمادین گوتیک مونستر و تالار شهری زیبا را خواهید یافت. بعلاوه می توانید برج ساعت مشهور زایتگلوگ با عروسک های خیمه شب بازی را ببینید. این مکان برای مسافرانی که خرید سوغاتی ها، هدیه ها و وسایل شخصی را دوست دارند، نیز ایده آل است. بهترین تماشای های سوئیس در این بخش شامل بازار هفتگی و پارک خرس است که نماد حیوان شهر را تجلیل می نماید.

سفر به سوئیس : آبشار راین را ببینید

بزرگترین آبشار در اروپا، آبشار راین است که در نزدیکی شافهاوسن و در قسمت جنوبی کشور واقع شده است. در اینجا می توانید سقوط حداقل 150 متری آبشار را از یک عرشه تماشا کنید. اگر میل به ماجراجویی دارید، می توانید یک کانو اجاره نموده و به آب بزنید. بعلاوه می توانید از این منطقه با قایق به قلعه های ورث و لاوفن بروید. شرکت های محلی، تورهای قایقی برای نزدیک کردن شما به آبشار دارند. این تورها معمولا بین 10 تا 30 دقیقه بوده و بین آوریل و اکتبر کار می نمایند و از جاذبه های گردشگری سوئیس می باشد.

قایق سواری در دریاچه لوسرن

دریاچه دیگری که در سفر سوئیس ارزش تماشا را دارد، دریاچه لوسرن است. این منطقه در بخش آلمانی زبان کشور واقع شده است و بی نهایت زیبا است. شهر لوسرن نیز برای پل و برج آبی مشهور است. برای چشم انداز ها زیبا به این منطقه بروید و سحر آن، شما را عاشق فرهنگ سوئیس خواهد نمود. برای تجربه زیبا از این دریاچه گشتی با کشتی تفریحی یا کشتی سالونی بزنید. مکان بسیار خوبی است تا یک روز ملایم تابستانی را بگذرانید و یا از یک عصر که آب دریاچه با چراغ های شهر برق می زنند، لذت ببرید. بعلاوه می توانید تور کشتی را با پیاده روی در گذرگاه های سوئیس ترکیب کنید تا درمورد تاریخ کشور مطلع شوید.

در شهرک قدیمی (آلتستاد) زوریخ قدم بزنید

زوریخ بزرگترین شهر سوئیس و نقطه محبوبی برای هنرمندان و علاقه مندان فرهنگ است. موزه ها و نمایشگاه هنری زیادی در این مکان وجود دارد که ممکن نیست، همه را فقط در یک سفر مشاهده کرد. چیزی که به شدت در زوریخ توصیه می گردد، منطقه اولد تاون (شهرک قدیمی) است که به عنوان آلستاد نیز شناخته می گردد. این منطقه محل موزه ملی سوئیس، موزه هنر، کلیسای آور لیدی و بانهو فشتراسه است. معماری منحصر به فرد ساختمان ها و شب زنده داری شهر نیز جالب است. رفت و آمد به شهرک قدیمی با قطار شهری آسان است.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2171

به "جاهای دیدنی سوئیس ، سفر به سوئیس و عالمی شگفت انگیز در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی سوئیس ، سفر به سوئیس و عالمی شگفت انگیز در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید