سلطانی فر: اعزام های غیرضروری به هر شکل و بهانه ای در فدراسیون ها پذیرفته نیست، برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال بسیار جدی هستیم

به گزارش واندر هنگر، وزیر ورزش و جوانان گفت: برای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار جدی هستیم و به زودی با حضور مسئولان بورس و فرابورس برای عملیاتی شدن این موضوع پیگیری های لازم را خواهیم کرد.

سلطانی فر: اعزام های غیرضروری به هر شکل و بهانه ای در فدراسیون ها پذیرفته نیست، برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال بسیار جدی هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست دویست وشانزدهم شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان با حضور مسعود سلطانی فر برگزار گردید.

در ابتدای این نشست گزارشی از روند واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس ارائه شد. مسعود سلطانی فر با تأکید بر ادامه تسریع در روند واگذاری دو تیم گفت: همان طور که قبلاً هم تأکید کردم، برای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار جدی هستیم و به زودی با حضور مسئولان بورس و فرابورس برای عملیاتی شدن این موضوع پیگیری های لازم را خواهیم کرد.

محمدرضا داورزنی، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش نیز در ادامه این نشست گزارشی از روند تعداد سفرها و اعزام های سال های 96 و 97 و کاهش چشمگیر اعزام های غیرضروری ارائه کرد.

سلطانی فر با تقدیر از دقت نظر شورای برون مرزی در موضوع اعزام های برون مرزی گفت: آمارهای ارائه شده حاکی از کاهش 30 درصدی اعزام هاست که بیشتر آنها غیرضروری بوده است و باز هم تأکید می کنم سفرهای غیرضروری و افراد غیرمرتبط تحت هر عنوان و بهانه پذیرفته نیست و اجازه نمی دهیم منابع کشور و ورزش به این شکل هزینه گردد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط خاص مالی کشور و مسئله تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا علیه مردم ایران گفت: جامعه ورزشی همواره همراه مردم و مسئولان کشور بوده اند و در تمام بزنگاه های تاریخی نقش خود را به خوبی در حمایت از انقلاب نشان داده اند و ان شاءالله با حمایت های مشترک و همدل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بتوانیم موجب شادی دل مردم در مسابقات آینده و المپیک شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 448

به "سلطانی فر: اعزام های غیرضروری به هر شکل و بهانه ای در فدراسیون ها پذیرفته نیست، برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال بسیار جدی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: اعزام های غیرضروری به هر شکل و بهانه ای در فدراسیون ها پذیرفته نیست، برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال بسیار جدی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید