رشد 731 درصدی فروش شعبه زنجان تجارت نو، در دایره محدویت ها

به گزارش واندر هنگر، مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت نو در استان زنجان، با اشاره به رشد 731 درصدی فروش این شعبه در شش ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: در بازه زمانی مورد اشاره، شعبه زنجان 170 درصد بودجه تکلیفی سال خود را محقق نموده است.

رشد 731 درصدی فروش شعبه زنجان تجارت نو، در دایره محدویت ها

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از چابک آنلاین؛ ساناز لشگری نیا، در این باره گفت: استان زنجان با جمعیت یک میلیون نفری که پانصد هزار نفر از این جمعیت در مرکز شهر مستقر هستند جزء کلان شهرهای صنعتی محسوب نمی گردد.

وی با اشاره به تعداد کم، شهرک های صنعتی در این استان، اضافه نمود: براساس آمار بیمه مرکزی، ضریب نفوذ بیمه در استان زنجان 2 است که نشان دهنده ضعف این استان در حوزه بیمه ای است.

مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت نو در استان زنجان، تصریح کردکه، فروش بیمه نامه های مهندسی و مسئولیت برای شرکت های صنعتی به دلیل کم بودن آنها امکانپذیر نیست. از طرفی دفاتر مرکزی کارخانه ها چون در استان تهران مستقر است بیمه نامه های مورد احتیاج این شرکت ها در همان جا صادر می گردد.

وی حوادث رانندگی ترافیکی را یکی از بزرگترین چالش های موجود در این استان برشمرده و ادامه داد: به لحاظ قطب مالی و کشاورزی استان زنجان در شهرستان طارم و نامناسب بودن راههای مواصلاتی به این استان کوهستانی، رتبه اول فوتی ها در کشور مربوط به استان زنجان است.

مدیر شرکت بیمه تجارت نو در استان زنجان، بیشترین اقبال مردم این استان را به سمت بیمه نامه های شخص ثالث اجباری عنوان نموده و اضافه نمود: به دلیل جمعیت کم استان و اشتغال افراد آنها به فعالیت های کشاورزی و دامداری در این استان خرده فروشی بیشتر میسر است.

لشگری نیا خاطرنشان کردکه، تمایل مردم در زنجان بعد از بیمه نامه های اجباری، برروی بیمه نامه های تکمیل درمان است ، تاحدی که بیشتر تمایل به خرید بیمه نامه های عمری که دارای طرح درمان انفرادی باشد را دارند.

وی با اشاره به رشد 731 درصدی فروش شعبه زنجان شرکت بیمه تجارت نو در بازه زمانی شش ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: این شعبه در شش ماه نخست سالجاری، 170 درصد بودجه تکلیفی سال خودرا محقق نموده است.

مدیر شعبه بیمه تجارت نو،یکی از دلایل جهش پیروز شعبه زنجان را در سرمایه های انسانی زبده و کارآمد دانسته و اضافه نمود: اطلاعات فنی و بیمه ای، کارشناسان این شعبه موجب رشد و هم افزایی شده است.

لشگری نیا با بیان اینکه شعبه متبوع وی رشد مطلوب و مناسبی در سبد پرتفوی، نسبت به سال 98 داشته، اظهارکرد: بیشترین آمار مربوط به رشته های درمان، مسئولیت، مهندسی و عمر و سرمایه گذاری است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1320

به "رشد 731 درصدی فروش شعبه زنجان تجارت نو، در دایره محدویت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 731 درصدی فروش شعبه زنجان تجارت نو، در دایره محدویت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید