رئیس صندوق بین المللی پول احتمالا به دلیل بحران یونان سمت خود را از دست می دهد

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول و وزیر دارایی سابق فرانسه احتمالا به دلیل بحران اقتصادی یونان این پست را از دست خواهد داد.

رئیس صندوق بین المللی پول احتمالا به دلیل بحران یونان سمت خود را از دست می دهد

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپکتیتور، اقتصاددانان کریستین لاگارد را متهم به نادیده دریافت برنامه کاهش بدهی یونان برای مدت زمان زیادی نموده اند. کارشناسان مالی همچنین رئیس صندوق بین المللی پول را متهم نموده اند که به دیدگاه های تحلیلگران در مورد ایجاد یک جبهه واحد با کمیسیون اروپا و بانک مرکزی اروپا بی توجهی نموده است.

لاگارد به نهادهای سیاسی اروپا اجازه داده است تا به هر قیمتی شده برای حفظ یورو، بر اصول صندوق بین المللی پول استیلا پیدا نمایند. بنابر این بعید به نظر می رسد که لاگارد پس از انتها دوره ریاستش بر صندوق بین المللی پول در سال آینده، بار دیگر به این سمت انتخاب گردد.

یونان به خاطر بحران بدهی در آستانه ورشکستگی و خروج از منطقه یورو قرار گرفته است. یونان با بدهی 350 میلیارد دلاری روبرو است که حدود 270 میلیارد دلار آن بدهی این کشور به وام دهندگان بین المللی است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 912

به "رئیس صندوق بین المللی پول احتمالا به دلیل بحران یونان سمت خود را از دست می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس صندوق بین المللی پول احتمالا به دلیل بحران یونان سمت خود را از دست می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید