خبرنگاران 663 خودروی عمومی استان مرکزی گاز سوز شدند

به گزارش واندر هنگر، اراک - خبرنگاران - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: 663 خودروی عمومی این استان سال جاری با ثبت نام در سامانه این شرکت به صورت رایگان گاز سوز شدند.

خبرنگاران 663 خودروی عمومی استان مرکزی گاز سوز شدند

سعید جمشیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی(وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و کوشش در حفظ محیط زیست در این استان از خرداد ماه سال جاری کلید خورد.

وی ادامه داد: در چهار ماهه گذشته یک هزار و 500 خودروی عمومی برای دوگانه سوز شدن در سامانه مربوطه نام نویسی کردند که از این تعداد 663 خودرو گازسوز شدند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اضافه نمود: تمامی مراحل ثبت نام و اجرای طرح دوگانه سوز کردن خوردروهای عمومی استان مرکزی رایگان است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir نسبت به این امر اقدام نمایند.

جمشیدی اضافه نمود: 60تا 70هزار میلیارد ریال در کل کشور برای دوگانه سوز کردن یک میلیون و 640 هزار خودرو پیش بینی شده و برای هیچ استانی سهمیه تعیین نشده و اولویت با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه 2 مرکز در اراک و یک مرکز در خمین برای گازسوز کردن خودروهای عمومی این استان تجهیز شده اند، گفت: به طور متوسط گازسوز کردن هر خودرو 50 تا 60 میلیون ریال هزینه دارد که از منابع طرح پرداخت می گردد.

جمشیدی اضافه نمود: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران، ترویج CNG به عنوان یک سوخت ملی مورد تاکید و ابلاغ شورای اقتصاد کشور قرار گرفته است که با اجرای طرح گاز سوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان تحقق خواهد یافت.

وی اضافه نمود: متقاضیان با وارد شدن در سامانه و ثبت شماره ملی و تلفن همراه خود در نوبت قرار می گیرند و براساس آدرس و محل زندگی مالکان خودرو درخواست آن ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بیش از 800 نفتکش در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1210

به "خبرنگاران 663 خودروی عمومی استان مرکزی گاز سوز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 663 خودروی عمومی استان مرکزی گاز سوز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید