پلاستیک حبابدار

به گزارش واندر هنگر، پلاستیک حبابدار یکی از پرکاربردترین پلاستیک هاست که با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلنی به صورت شفاف و با حباب هایی در ابعاد گوناگون بر روی سطح پلاستیک به عنوان ضربه گیر ساخته می شود و برای بسته بندی، محافظت و افزایش ایمنی وسایل حساس و شکننده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و صدمات ناشی از جابه جایی و حمل و نقل این وسایل را به میزان زیادی کاهش می دهد. این نوع پلاستیک از سمت داخل جنس بسیار نرم و لطیفی دارد و سطح خارجی آن با حباب هایی پر از هوا پوشش داده شده است. در واقع ضربه گیری و جلوگیری از آسیب به وسایل از طریق این حباب ها انجام می شود. امروزه شرکت های زیادی در زمینه فروش پلاستیک حبابدار فعال هستند. خریداران باید در پی مراکز فروش پلاستیک حبابدار معتبر و باسابقه باشند. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی، مزایا و کاربردهای پلاستیک حبابدار صحبت کنیم و در انتهای مقاله به معرفی بهترین مرکز فروش پلاستیک حبابدار بپردازیم.

پلاستیک حبابدار

پلاستیک حبابدار چیست و دارای چند نوع است؟

پلاستیک های حبابدار محصولاتی بسیار انعطاف پذیر و شفاف در سایزها، لایه ها و رنگ های متنوع هستند که سطح خارجی آن ها با حباب هایی با ابعاد 5 میلی متر تا 30 میلی متر پوشانده شده و سطح داخلی آن کاملا صاف است. وجود حباب های پر از هوا مانع از ورود ضربه به کالاهای بسته بندی شده با این نوع پلاستیک می شود. فروش پلاستیک حبابدار برای بسته بندی محصولات شکستنی و حساس اهمیت بسیار زیادی دارد. هرچه کالای شکستنی حساس تر باشد، از پلاستیک هایی با حباب های درشت تر استفاده می شود. در واقع میزان ضربه گیری پلاستیک با ابعاد حباب های روی آن رابطه مستقیمی دارد. این نوع پلاستیک دارای دو نوع دوبعدی و سه بعدی می باشد. پلاستیک حبابدار دو بعدی یا معمولی برای بسته بندی ظروف چینی، کریستال، تابلو ها، قاب عکس ها، لوازم یدکی خودرو، قطعات الکترونیکی حساس کامپیوتر و موبایل، وسایل دندانپزشکی و غیره کاربرد دارند. پلاستیک های حبابدار سه بعدی نیز برای وسایلی مورد استفاده قرار می گیرد که شکل ظاهری آن ها شبیه مکعب است. فروش پلاستیک حبابدار سه بعدی برای بسته بندی وسایلی مانند یخچال، مبلمان، تخت خواب، کمد، گاز و غیره مناسب است.

مزایای فروش پلاستیک حبابدار برای اسباب کشی منزل

فرآیند اسباب کشی منزل برای همه افراد دغدغه زیادی به همراه دارد. زیرا با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در صورت آسیب دیدن هر یک از وسایل باید هزینه های زیادی را صرف تعمیر یا خرید مجدد آن کنند. با خرید پلاستیک های ضربه گیر از مراکز فروش پلاستیک حبابدار می توان یک اسباب کشی بی دردسر را پشت سر گذاشت و با بسته بندی اصولی و درست لوازم خانگی از خراب شدن یا آسیب دیدن آن ها جلوگیری کرد. انعطاف پذیری بالا و وزن سبک پلاستیک های حبابدار کاربرد آن ها را برای همه افراد راحت کرده است. فقط کافیست میزان مورد نیاز را از یک مرکز فروش پلاستیک حبابدار خریداری کرده و با رعایت نکات لازم بسته بندی وسایل خود را شروع کنید.

برای بسته بندی کردن وسایل شکستنی و ظریف خود پلاستیک حبابدار را طوری روی وسیله قراردهید که حباب های موجود در سطح آن به سمت داخل قرار بگیرد. با این کار حباب های حاوی هوا اجازه نمی دهند که فشاری به وسایل وارد شود. ظرف کریستال و چینی بهتر است که با پلاستیک های حباب ریز بسته بندی شوند. برای بسته بندی لوازم شیشه ای مانند رومیزی، آینه، قفسه های شیشه ای بوفه و غیره پلاستیک های حباب درشت مناسب تر هستند . در زمان بسته بندی ابتدا لوازم شیشه ای را با روزنامه یا کاغذ بپوشانید و سپس دولایه پلاستیک حبابدار روی آن بکشید. لوازم الکترونیکی مانند تلویزیون، کامپیوتر و غیره را قبل از قرار دادن در جعبه مقوایی با پلاستیک حبابدار درشت پوشش دهید.

قیمت پلاستیک حبابدار چطور محاسبه می شود؟

مراکز فروش پلاستیک حبابدار این محصول را به صورت رولی و کیسه ای در اختیار مشتریان قرار می دهند. قیمت این نوع پلاستیک به عوامل متعددی بستگی دارد. قیمت پلاستیک حبابدار رولی به ضخامت پلاستیک، چند لایه بودن پلاستیک، میزان حباب ها، مواد اولیه به کار رفته در آن، قیمت روز مواد اولیه پلی اتیلنی، شرکت تولیدکننده و غیره بستگی دارد. قیمت پلاستیک حبابدار سه بعدی که به شکل کیسه تولید می شوند معمولا از انواع رولی آن گران تر است. پلاستیک های ضخیم تر که تعداد لایه های بیشتری دارند، در مقابل ضربات وارد شده در حین حمل و نقل محصولات، ورود گرد و غبار به داخل بسته بندی، نفوذ رطوبت و آب مقاومت، استحکام و طول عمر بیشتری دارند، بنابراین با قیمت بالاتری به فروش می رسند. در زمان خرید پلاستیک حبابدار صرف نظر از قیمت این نوع پلاستیک همواره به متناسب بودن ضخامت و ابعاد حباب های پلاستیک با نیاز خود توجه بیشتری داشته باشید.

آشنایی با کاربردهای پلاستیک حبابدار در صنایع مختلف

  • استفاده در صنعت تولید لوازم چوبی برای بسته بندی مبلمان، میز، کمد، دکوراسیون داخلی منازل و غیره.
  • استفاده در صنعت تولید خودرو برای بسته بندی کردن قطعات و لوازم یدکی خودرو
  • استفاده در صنعت تولید لوازم خانگی برای بسته بندی لوازم برقی و ظروف شکستنی
  • استفاده در صنعت تولید شیشه برای حمل و نقل و جابه جایی ایمن انواع شیشه
  • استفاده در صنعت تولید لوازم الکترونیکی برای بسته بندی قطعات الکترونیکی حساس
  • استفاده در اتوبارها برای افزایش ایمنی فرآیند اسباب کشی منازل و بسته بندی وسایل مختلف منزل

خرید پلاستیک حبابدار از مراکز فروش پلاستیک حبابدار معتبر

مهم ترین نکته ای که برای خرید پلاستیک های حبابدار باید مورد توجه قرار گیرد این است که خریداران برای تهیه این محصول باید به یک مرکز فروش پلاستیک حبابدار معتبر و باسابقه مراجعه کنند . این مراکز محصولاتی باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. بسیاری از شرکت های تولیدکننده پلاستیک حبابدار، محصولات باکیفیت خود را به صورت عمده و مستقیم با حذف واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهند. به همین دلیل قیمت های ارائه شده آن ها نسبت به سایر مراکز فروش پلاستیک حبابدار بسیار مقرون به صرفه تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

خرید پلاستیک حبابدار از سایت شرکت پلاستیک حبابدار

برای خرید پلاستیک حبابدار مورد نظر خود با قیمتی بسیار مناسب می توانید به سایت یکی از معتبهترین و بهترین شرکت های تولید کننده پلاستیک حبابدار یعنی شرکت پلاستیک حبابدار با آدرس اینترنتی https://plastichobabdar.ir/ مراجعه کنید. این شرکت انواع مختلف پلاستیک های حبابدار شامل پلاستیک های حبابدار رولی، کیسه ای، چاپ دار، حباب ریز، حباب درشت، سه لایه و غیره را با بهترین مواد اولیه تولید می کند و با کم ترین قیمت به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات کافی در زمینه نحوه ثبت سفارش با کارشناسان فروش پلاستیک حبابدار این سایت تماس بگیرید. 09125557008 و 02144441383

منبع: اتاق
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2059

به "پلاستیک حبابدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاستیک حبابدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید