شروع ثبت نام جاماندگان طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی

به گزارش واندر هنگر، تا فردا (هشتم فروردین) این امکان فراهم است که افراد دارای حساب وکالتی به نام سازمان حمایت که وجه 100 میلیون تومان را در حساب مذکور مسدود نموده اند، بتوانند ثبت نام خود را نهایی نمایند.

شروع ثبت نام جاماندگان طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی

همانطور که وعده داده شده بود، برای تعدادی از جاماندگان ثبت نام طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی که به دلایل مختلف از جمله عدم به موقع ارسال اسامی افراد حائز شرایط به وسیله بانک ها، نتوانسته اند طی چهار روز موعد ثبت نام پیش از سال، ثبت درخواست خودرویی خود را انجام دهند، سایت سامانه یکپارچه مجدد از امروز (دوشنبه هفتم فروردین ماه) بازگشایی شد.

به گزارش ایسنا، تا فردا (هشتم فروردین) این امکان فراهم است که افراد دارای حساب وکالتی به نام سازمان حمایت که وجه 100 میلیون تومان را در حساب مذکور مسدود نموده اند، بتوانند ثبت نام خود را نهایی نمایند.

طی تماس های بسیار با این خبرگزاری و وزارت صنعت، معدن و تجارت معین شد که بعضی متقاضیان حائز همه شرایط ثبت نام در طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی که در بازه 20 لغایت 23 اسفند ماه، حساب وکالتی به نام سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان تعریف و 100 میلیون تومان هم واریز و در این حساب مسدود نموده بودند، در موعد مقرر معین شده برای ثبت نام خودرو (26 لغایت 29 اسفند ماه)، پیروز به ثبت درخواست خودرویی خود نشدند.

این افراد در موعد ثبت نام با خطاهایی همانند عدم یافتن حساب وکالتی، ترافیک سنگین ناشی از مراجعه بسیار به سامانه، عدم تطابق کدملی با شماره تلفن همراه و... روبرو شده بودند. ضمن اینکه طبق اعلام وزارت صمت تعداد بسیاری هم که پیروز به ثبت نام نشدند از این جهت بوده که بانک ها در موعد مقرر اسامی افراد حائز شرایط را به موقع به سامانه ارسال نکردند.

براین اساس وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت که مجدداً بازه زمانی برای افراد حائز همه شرایط در نظر گیرد تا این افراد هم بتوانند ثبت نام خود را نهایی نمایند؛ بدین ترتیب همانطور که وعده داده شوه بود، سایت سامانه از امروز دوشنبه (هفتم فروردین ماه) باز شده و به مدت دو روز (تا سه شنبه هشتم فروردین) فعال خواهد بود تا جاماندگان بتوانند درخواست خود برای خودروی مورد نظر را ثبت نمایند.

بنابراین جاماندگان ثبت نام دارای شرایط، می توانند طی امروز و فردا (هفتم و هشتم فروردین) به سایت سامانه به آدرس esalecar.ir مراجعه و برای ثبت درخواست خودروی مورد نظر اقدام نمایند.

بلافاصله پس از خاتمه ثبت نام، علاوه براینکه اولویت بندی متقاضیان انجام می گردد، با توجه به برنامه فراوری، نسبت به زمانبندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام خواهد شد. این مرحله حداکثر تا خاتمه فروردین طول خواهد کشید و طی این مدت مبلغ مسدود شده باید در حساب وکالتی خریدار باقی بماند.

لازم به ذکر است که تعداد بسیاری از متقاضیان بخاطر اشتباه در امر حساب وکالتی کردن حساب ها به نام (به نفع) سازمان حمایت، از ثبت نام در موعد مقرر باز ماندند. این افراد با توجه به نزدیکی زمان ثبت نام اولیه (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه) با طرح فروش فوق العاده ایران خودرو به مناسب نیمه شعبان و البته اینکه اعلام شد که متقاضیان می توانند با یک حساب وکالتی به شرط موجودی برای دو طرح (230 میلیون تومان) و به نفع سازمان حمایت کردن حساب وکالتی خود، در این طرح شرکت نمایند، بعضی متقاضیان باز هم علیرغم همه اطلاع رسانی ها اشتباه نموده و حساب خود را به نفع سازمان حمایت نکردند و تصور کردند که همان حساب وکالتی به نفع ایران خودرو کفایت می نماید، اما این افراد از فهرست واجدان شرایط حذف شده و نتوانستند به مرحله دوم دسترسی پیدا نمایند.

بعلاوه در اواخر بهار سال جاری نیز فرصتی دیگر در نظر گرفته شده است تا افرادی که نتوانستند در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام نمایند، بتوانند یکبار دیگر شانس خود را برای خودروهایی که در این دوره اول عرضه خودروها، اما تقاضای بالایی نداشتند، امتحان نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 فروردین 1402 بروزرسانی: 7 فروردین 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2206

به "شروع ثبت نام جاماندگان طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی" امتیاز دهید

1 کاربر به "شروع ثبت نام جاماندگان طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام جاماندگان طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید