تنها فیلمساز جیمی جامپ جهان برای شبکه سه سریال می سازد!

به گزارش واندر هنگر، سریال تلویزیونی کتونی زرنگی به کارگردانی علی ملاقلی پور کلید خورد.

تنها فیلمساز جیمی جامپ جهان برای شبکه سه سریال می سازد!

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، علی ملاقلی پور، فرزنده زنده یاد رسول ملاقلی پور که چند سال پیش در اعتراض به کم شدن سالن های نمایش تنها فیلم سینمایی اش(قندون جهیزیه) به عنوان جیمی جامپ ، بازی ستارگان ایران و دنیا در استادیوم آزادی را بهم ریخت و خبرساز شد این روزها نخستین سریال تلویزیونی اش به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه را جلوی دوربین برده است.

راهنمایی هاشمی، افسانه چهره آزاد، ملیکا شریفی نیا، علی سلیمانی، محمود جعفری، علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی بازیگران اصلی و رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی بازیگران خردسال کتونی زرنگی را تشکیل می دهند. بازیگران دیگری نیز در ادامه جهت به پروژه خواهند پیوست.

کتونی زرنگی یک کمدی پرانرژی اجتماعی است که نگارش فیلمنامه آن را محسن ملکی و حسین حقیقی در حدود 20 قسمت برعهده داشته اند.

در خلاصه داستان کتونی زرنگی آمده است: آقام همواره میگه زِرنگ ته چاهه ... ولی نمی دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی ام، بالاخره می پرم!

این سریال در باشگاه فیلم سوره و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما فراوری شده است.

لازم به ذکر است، علی ملاقلی پور تاکنون یک اثر سینمایی را روی پرده سینماها برده است که نحوه اعتراض علی ملاقلی پور به شرایط اکران فیلم در نوع خود جالب و عجیب بود و بازی میان ستارگان ایران و دنیا که در شهریور 1394 برگزار گردید، ملاقلی پور در اعتراض به کم شدن سالن های نمایش فیلمش قندون جهیزیه که برای افزایش سالن های فیلم محمد(ص) این کار صورت گرفته بود به زمین فوتبال رفت و نظم بازی را به هم ریخت و این اقدام منجر به بازداشت او شد.او بعد از مدتی با وساطت حجت الله ایوبی معاون وقت وزیر ارشاد آزاد شد و تنها فیلمساز جیمی جامپ لقب گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 540

به "تنها فیلمساز جیمی جامپ جهان برای شبکه سه سریال می سازد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها فیلمساز جیمی جامپ جهان برای شبکه سه سریال می سازد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید