ترامپ: چین عظیم ترین دشمن و رقیب آمریکا است

به گزارش واندر هنگر، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای مدعی شد، چین عظیم ترین دشمن و رقیب آمریکا است ,و نباید می گذاشت ویروس کرونا در دنیا پخش گردد.

ترامپ: چین عظیم ترین دشمن و رقیب آمریکا است

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنانی که روز پنجشنبه از وی منتشر شد مدعی شد، چین عظیم ترین دشمن و رقیب کشور است.

ترامپ در مصاحبه ای متن کامل آن روز یکشنبه منتشر خواهد شد، در پاسخ به این سوال که عظیم ترین دشمن آمریکا کدام قدرت خارجی است مدعی شد: من می گویم چین. آن ها حریف ما هستند، آن ها رقیب ما هستند و از جنبه های مختلفی دشمن ما محسوب می شوند.

رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهای چند ماه اخیرش اضافه نمود: فکر می کنم آن ها رقیب ما هستند، کار آن ها بسیار ناپسند بوده و هرگز نباید دوباره تکرار گردد. آن ها نباید می گذاشتند این مرض مسری (ویروس کرونا) از چین خارج گردد و در دنیا منتشر گردد.

ترامپ در حالی چین را عظیم ترین دشمن آمریکا نامیده که واشنگتن و پکن را با اعمال تعرفه سنگین بر روی کالاهای چینی وارد جنگ سیاسی نموده است. از سوی دیگر واشنگتن مکرراً در امور داخلی چین مداخله نموده و از جدایی طلبان تایوان و هنگ کنگ حمایت می نماید.

از سوی دیگر ضعف کاخ سفید در مهار انتشار ویروس کرونا این کشور را به عظیم ترین مرکز شیوع این بیماری تبدیل نموده است و ترامپ با شانه خالی کردن از زیر بار اشتباهات و مسئولیت هایش چین را عامل مرگ و میر و ابتلا به این بیماری در آمریکا معرفی می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1255

به "ترامپ: چین عظیم ترین دشمن و رقیب آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: چین عظیم ترین دشمن و رقیب آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید