بیرانوند و پرسپولیس؛ بی احترامی یعنی این!

به گزارش واندر هنگر، شاد می شویم اگر مدیرعامل محترم پرسپولیس توضیح بدهند که بی احترامی واقعی کدام است؟

بیرانوند و پرسپولیس؛ بی احترامی یعنی این!

خبرنگاران- بهروز رسایلی: دقایقی پیش خبر رسید علیرضا بیرانوند صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام را آنفالو کرده است. این کار در ادبیات فوتبالی امروز دنیا معنای بسیار خاصی دارد و از شکاف عمیق بین بازیکن و باشگاه پرده بر می دارد. به هر حال بیرانوند قرارداد انتقالش به آنتورپ بلژیک را امضا کرده و کلی هم سر باشگاه منت گذاشته که جدایی را تا آخر فصل به تعویق انداخته است. حالا اما ظاهرا تکرار نیمکت نشینی در دوران یحیی گل محمدی، باعث شده او رسما شمشیر را علیه باشگاه از رو ببندد.

یادش به خیر؛ زمانی که پروژه دست به سر کردن گابریل کالدرون به نتیجه رسید و باشگاه پرسپولیس با او قطع همکاری کرد، محمدحسن انصاری فرد در یک برنامه تلویزیونی ظاهر شد و در توضیح خبط و خطاهای مربی آرژانتینی گفت: او بیرانوند را روی نیمکت می نشاند و به بهترین دروازه بان آسیا بی احترامی می کرد. این در حالی است که همه دنیا می دانند تصمیم گیری در حوزه فنی فقط در اختیار کادرفنی است و هرگز با نیمکت نشین شدن یک بازیکن به او بی حرمتی نمی شود. گذشت و گذشت تا اینکه یحیی گل محمدی آمد. بیرو باز هم آنقدر گل بد خورد که این بار سرمربی تمام پرسپولیسی تیم هم ناچار شد او را روی نیمکت بنشاند؛ تصمیمی که علیرضا در واکنش به آن، صفحه رسمی باشگاه را آنفالو می کند.

حالا خیلی مسرور می شویم اگر مدیرعامل محترم پرسپولیس توضیح بدهند که بی احترامی واقعی کدام است؛ نیمکت نشینی فنی یک بازیکن یا قهر او و مراجعه اش به باشگاه برای دریافت رضایتنامه؟ یا اقدام بعدی او در زمینه آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه؟!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 809

به "بیرانوند و پرسپولیس؛ بی احترامی یعنی این!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند و پرسپولیس؛ بی احترامی یعنی این!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید