مذاکره علیرضا بیرانوند با استقلال اشتباه بود

به گزارش واندر هنگر، فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و مذاکره اش با باشگاه استقلال برای انتقال جنجالی باعث به وجود آمدن حاشیه های گسترده پیرامون او شده است. فرزاد آشوبی پیشکسوت فوتبال ایران با سابقه حضور در هردو تیم پرطرفدار مرکز جدایی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس را به ضررش دانست.

مذاکره علیرضا بیرانوند با استقلال اشتباه بود

او با اشاره به این موضوع درباره شرایط استقلال و پرسپولیس در جابجایی تابستانی هم نظراتی را بیان کرد که مشروح صحبتهایش را در ادامه می خوانید:

بیرانوند صبوری نکرد

فرزاد آشوبی درباره فسخ قرارداد یکطرفه علیرضا بیرانوند گفت: حق یک بازیکن است منافع خودش را طبق قراردادی که با باشگاه امضا نموده بخواهد، اما شنیده ام او تحت قرارداد با باشگاه بوده است؛ بنابراین باید صبوری به خرج می داد تا تکلیف او به طور قانونی معین گردد.

مذاکره با استقلال اشتباه بزرگی بود

پیشکسوت فوتبال باشگاهی ایران درباره مذاکره بیرانوند با استقلال توضیح داد: خود بیرانوند بهتر از هر شخص دیگری می داند حساسیت این کار چقدر بالاست. به نظرم رفتار بیرانوند اشتباه بزرگی بود. او می توانست با آرامش بیشتر درباره آینده اش تصمیم گیری کند. نمی گویم چرا با استقلال مذاکره کرد بلکه معتقدم برای هر مذاکره ای که حاشیه ساز است باید تکلیف قرارداد قبلی معین گردد.

نمی توانم انتقال تجربه کنم

آشوبی که در کارنامه فوتبالی اش پوشیدن پیراهن پرسپولیس و استقلال را تجربه نموده است در پاسخ به اینکه آیا دوست دارد تجربه این موضوع را به بیرانوند منتقل کند؟ تاکید نمود: این تصمیمات کاملاً شخصی است. هرگز نمی توانید جای آن بازیکن تصمیم گیری کنید. هر بازیکنی برای زندگی شخصی و حرفه ای اش تصمیماتی دارد که باید از آن اطاعت کند. نمی توانم به بیرانوند بگویم این تصمیم خوب یا بد است.

ترجیح بر ماندن است

این هافبک پیشین فوتبال ایران در ادامه گفت: روند کیفیت فنی بیرانوند نشان دهنده مسیر پر افتخاری است که با پرسپولیس طی نموده است. او توانایی بالایی دارد، اما بستر این شکوفایی نیز فراهم بوده است. شاید من به عنوان کسی که از دور شرایط را می بینم ترجیح بر ماندن او در پرسپولیس را توصیه کنم.

تمرین نکردن پرسپولیس خطرناک است

او در انتها درباره عدم آغاز تمرینات پیش فصل پرسپولیس و اینکه قرار شده از امروز این اتفاق استارت بخورد، یادآور شد: این موضوع اصلاً خوب نیست. آن ها باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت نمایند. پس احتیاج به دوران بدنسازی بسیار دقیقی دارند. هر یک روز تمرین نکردن پرسپولیس به ضرر این تیم است. شرایط پرسپولیس خطرناک است و باید هرچه زودتر به آن رسیدگی گردد. استقلال بهتر از پرسپولیس است، اما فکر می کنم آن ها نیز احتیاج به تقویت در چند پست دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2248

به "مذاکره علیرضا بیرانوند با استقلال اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره علیرضا بیرانوند با استقلال اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید