پنجره استقلال در آخرین ساعات جابجایی بسته شد

به گزارش واندر هنگر، استقلال در این روز ها دچار بحران مالی است و بازیکنان این تیم ماه هاست که حقوق خود را نگرفته اند و حالا شکایت شاهین بوشهر به علت حق رشد محمد محبی، پنجره استقلال را بسته است.

پنجره استقلال در آخرین ساعات جابجایی بسته شد

علی نعمتی در گفت و گویش با خبرنگار ما مدعی شد از باشگاه استقلال به او گفته اند پولی در بساط ندارند و اگر می تواند او به استقلال یاری کند!

نعمتی در این خصوص گفت: باشگاه ها عادت نموده اند برای رسیدن به حق شان شکایت یکدیگر را بکنند. در بازار جابجایی و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال عرف شده است. درواقع می خواهند مدیرعاملیِ باشگاه های بزرگی مثل استقلال را بکنند، ولی بدون پول نمی گردد. اگر می شد ما هم برای شاهین همین کار را می کردیم و با بازیکنان قرارداد می بستیم. شاهینی که 73 سال قدمت دارد و این بلا سرش آمده است.

او در مورد اینکه از چه زمانی برای حق رشد قایدی و محبی به استقلال اخطار داده بودند گفت: شاهین 3تا ستاره بزرگ محمد محبی، مهدی قایدی و مهدی طارمی تحویل کشور و اروپا و آسیا داده است الان مستحق این نیست که التماس مدیرعاملان باشگاه ها را بکند. ما مثل نونهال آن ها را بزرگ و تبدیل به فوتبالیست کردیم. خون جگر خوردیم و استخوان خرد کردیم در این باشگاه. 15 سال در این باشگاه تک و تنها تیم داری می کنم. یک باشگاه مردمی چندبار باید نامه بفرستد. ما از زمان حجت کریمی پیگیر بوده ایم. ایشان توپ را به زمین آقای خطیر انداختند و قطعا علی خطیر می خواهد به میدان کس دیگری بیاندازد.

مدیرعامل شاهین اضافه نمود: بدهی باشگاه باید پرداخت گردد. چرا وقتی با این بازیکنان امتیاز می گیرید خندان هستید، ولی حاضر نیستید حق رشد این بازیکنانی که از جنوب و مهد فوتبال کشور رشد نموده اند و بالا آمده اند را بدهید. فیفا باید رای بدهد حتی فدراسیون و سازمان لیگ هم زورش نمی رسد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2268

به "پنجره استقلال در آخرین ساعات جابجایی بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره استقلال در آخرین ساعات جابجایی بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید