بلیت سینما ها همه روزه تا ساعت 19 نیم بها شد

به گزارش واندر هنگر، اولین جلسه شورای صنفی نمایش سال 1401 یکشنبه (14 اسفندماه) با حضور اعضا و مدیرکل نظارت بر نمایش سازمان سینمایی تشکیل شد. در این جلسه مصوب شد که بلیت سینما ها در سراسر کشور همه روزه تا ساعت 19 نیم بها باشد.

بلیت سینما ها همه روزه تا ساعت 19 نیم بها شد

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بلیت سینما ها در سراسر کشور همه روزه تا ساعت 19 نیم بها باشد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در خصوص فهرست فیلم های منتخب برای اکران عید فطر هفتۀ آینده تصمیم گیری خواهد شد؛ اکران افطار تا سحر نداریم.

اولین جلسه شورای صنفی نمایش سال 1401 یکشنبه (14 اسفندماه) با حضور اعضا و مدیرکل نظارت بر نمایش سازمان سینمایی تشکیل شد. در این جلسه مصوب شد که بلیت سینما ها در سراسر کشور همه روزه تا ساعت 19 نیم بها باشد.

بعلاوه با نمایش فیلم سینمایی قدغن به صورت آنلاین موافقت شد. ضمن این که مصوب شد تا کمیته ای سه نفره جهت رسیدگی به تخلفات اکران نوروزی تشکیل گردد و تصمیمات این کمیته فصل الخطاب و لازم الاجرا هستند.

بعلاوه مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در تبادل نظر با ایرنا در خصوص فهرست فیلم های منتخب برای اکران عید فطر، تصمیم گیری و اعلام این اسامی را منوط به جلسه هفته آینده شورای صنفی نمایش دانست.

وی در خصوص اکران افطار تا سحر فیلم ها در سالن های سینمایی گفت: اکران افطار تا سحر نداریم.

فیلم سینمایی قدغن به کارگردانی مجید مافی داستانی اجتماعی با بازی سام درخشانی، ساناز سعیدی، افسانه چهره آزاد، محمود جعفری، علیرضا استادی، ونوس کانلی، کریم امینی و رزا بیات است.

قدغن که در نهایت با تایید سازمان سینمایی به اکران نوروزی رسید، با وجود آغاز نمایش از 18 اسفندماه فقط حدود پنج هزار و 600 نفر تماشاگر تا سرانجام تعطیلات عید جذب کرد و کمی بیش از 198 میلیون تومان فروش نداشت تا به این ترتیب نامش به عنوان کم تماشاگرترین فیلم اکران نوروزی تا به امروز ثبت گردد.

بر این اساس اکران آنلاین شاید شرایط فروش این فیلم سینمایی را بهبود بخشد.

منبع: فرادید
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2106

به "بلیت سینما ها همه روزه تا ساعت 19 نیم بها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت سینما ها همه روزه تا ساعت 19 نیم بها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید