برگزاری مراسم اهدای یاری های مبارزه با بیماری کرونا به ایران در گوانجو

به گزارش واندر هنگر، مراسم اهدای محموله 12 تنی شامل یک میلیون ماسک KN95 و یکصد هزار شیلد صورت به ایران با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانجو برگزار گردید.

برگزاری مراسم اهدای یاری های مبارزه با بیماری کرونا به ایران در گوانجو

با تور گوانگجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، مراسم اهدای محموله 12 تنی شامل یک میلیون ماسک KN95 و یکصد هزار شیلد صورت شرکت تجارت بین الملل سیچوان ژویوه (شعبه استان گواندونگ) به ایران با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانجو و مقامات استان های گواندونگ و سیچوان در محل سرکنسولگری ایران در گوانجو برگزار شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

حسین درویشی متولی در سخنرانی خود با اشاره به یاری های متقابل دولت و ملت ایران و چین به یکدیگر از زمان شیوع ویروس کرونا در دو کشور، به همکاری همه کشورها بعنوان تنها راه مبارزه با این بیماری تأکید کرد. وی همچنین به موفقیت چین در کنترل این بیماری به وسیله مدیریت صحیح و استفاده از تکنولوژی اشاره و این کشور را الگویی برای سایر کشورها در زمینه کنترل و مدیریت بیماری همه گیر معرفی نمود.

آقای درویشی در بخش دیگری از سخنرانی خود ضمن قدردانی از یاری های سخاوتمندانه افراد و شرکت های چینی به ایران از جمله شرکت تجارت بین الملل سیچوان ژویوه (شعبه استان گواندونگ)، به همکاری دو کشور در حوزه های مالی و تجاری، علم و فناوری، صنعتی و حمل و نقل اشاره و از سرمایه گذاران چینی برای حضور در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدمات ایران دعوت نمود.

در ادامه مراسم آقای وو جونجی، مدیر اجرایی شرکت شرکت تجارت بین الملل سیچوان ژویوه (شعبه استان گواندونگ) نیز به دوستی دیرینه ایران و چین اشاره نمود و اضافه کرد هر زمان در ایران مسئله ای رخ بدهد، مردم چین آماده یاری و حمایت هستند. وی ابراز امیدواری کرد همکاری آن شرکت با دولت و مردم ایران در چارچوب ابتکار کمربند-راه و پیشنهاد رئیس جمهور چین برای ساخت جامعه ای برای آینده مشترک بشریت گسترش یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1342

به "برگزاری مراسم اهدای یاری های مبارزه با بیماری کرونا به ایران در گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم اهدای یاری های مبارزه با بیماری کرونا به ایران در گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید