برگزاری بیش از 30 هزار نفر ساعت آموزش مجازی ویژه تعاونگران خراسان شمالی

به گزارش واندر هنگر، معاون امور تعاون خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا کنون 30 هزار و 698 نفر ساعت آموزش مجازی ویژه تعاونگران استان برگزار شده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 95 درصد افزایش داشته است.

برگزاری بیش از 30 هزار نفر ساعت آموزش مجازی ویژه تعاونگران خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ سعید ملایی معاون امور تعاون این اداره کل با اعلام این خبر اضافه کرد: در راستای توانمند سازی، افزایش سطح آگاهی علمی مدیران و اعضای تعاونیها، از ابتدای امسال تا کنون 30 هزار و 698 نفر ساعت آموزش مجازی و 12 هزار نفر ساعت دوره آموزشی حضوری ویژه تعاونگران استان برگزار شده است.

وی آشنایی با قوانین و مقررات بخش تعاون، کارآفرینی و کسب و کار، بازاریابی در شرایط رکود، حسابداری و ... را از جمله عناوین دوره های آموزشی مجازی بخش تعاون عنوان نمود و اضافه کرد: بر این اساس پروژه سراسری یکشنبه ها و چهارشنبه های آموزشی تعاونگران در قالب 24 وبینار آموزشی علمی و کاربردی به وسیله سامانه hhtp://edjdsb.ir/course/tavoni در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند با وارد شدن در سامانه و ثبت نام اولیه، از تمامی دوره های آموزشی مجازی در بخش عمومی و تخصصی بصورت رایگان بهره مند شوند.

ملایی گفت: تمامی مراحل ثبت نام، شرکت در دوره، آزمون و دریافت گواهینامه انتها دوره وبینارهای آموزشی بصورت مجازی و آنلاین است .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1457

به "برگزاری بیش از 30 هزار نفر ساعت آموزش مجازی ویژه تعاونگران خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیش از 30 هزار نفر ساعت آموزش مجازی ویژه تعاونگران خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید