برنامه رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو تغییر کرد، کرمی اولین مسافر اینچئون

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران، دوشنبه 30 تیرماه بیژن مغانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در مصاحبه با خبرنگاران از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای شناخت نفرات اعزامی به بازی های آسیایی خبر داده بود که نامه کمیته ملی المپیک مبنی بر ضرب الاجل فدراسیون ها برای اعلام اسامی نهایی باعث این تغییر شد.

برنامه رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو تغییر کرد، کرمی اولین مسافر اینچئون

طبق برنامه جدید ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی شنبه 11 مردادماه با حضور داوران رسمی در خانه تکواندو به مصاف هم می روند تا نفرات برتر شانس خود را برای حضور در بازی های آسیایی افزایش دهند.

در این بین حضور یوسف کرمی در این دوره از مسابقات قطعی شده است. کرمی که دو مدال طلا از بازی های 2006 دوحه و 2010 گوانجو را در اختیار دارد، باید در مسابقات انتخابی با احمد محمدی مبارزه می کرد که غیبت محمدی در اردوهای تیم ملی باعث شد تا حضور کرمی برای سومین بار در این مسابقات قطعی گردد. محمدی بعد از کسب مدال طلای مسابقات آزاد کرد در اردوها حاضر نشده است.

اما در سایر اوزان و در وزن 58- کیلوگرم فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی و هادی مستعان به رقابت خواهند پرداخت. در وزن 68- کیلوگرم بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد رودروی هم قرار می گیرند و تقابل مسعود حجی زواره و علیرضا نصر در وزن 74- کیلوگرم، فرزاد عبداللهی و خدابخش در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی و مرتضی شیری در وزن 87+ کیلوگرم نفرات اعزامی به این مسابقات را تعیین خواهد نمود.

اردوهای تیم ملی در خانه تکواندو جریان دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 393

به "برنامه رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو تغییر کرد، کرمی اولین مسافر اینچئون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو تغییر کرد، کرمی اولین مسافر اینچئون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید