پنجره شهرخودرو باز شد، دنبال مجوز AFC برای حضور بازیکنان جدید

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، با ایمیلی که امروز از طرف فیفا برای شهرخودرو ارسال شده، این باشگاه خراسانی یک خبر خوش برای هواداران پرشور خود دارد. پنجره جابجایی شهرخودرو اکنون رسماً گشوده شده تا بازیکنان تازه وارد این باشگاه دیگر هیچ مسئله ای برای حضور در ترکیب تیمشان در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران نداشته باشند.

پنجره شهرخودرو باز شد، دنبال مجوز AFC برای حضور بازیکنان جدید

اما از آنجا که با پیگیری های دکتر حمیداوی، پرداخت مطالبه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی ایگور پانادیچ 48 ساعت قبل از پایان مهلت مشخص شده برای لیست آسیایی لیگ قهرمانان ACL اجرا شده و مستندا نیز به کمیته مشخص شرایط فیفا ارسال شده، مالک باشگاه شهرخودرو دنبال حل مشکل حضور بازیکنان جدید این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا است.

حمیداوی که اکنون هم راه این تیم در قطر به سر می برد در تلاش است تا با راهکاری قانونی AFC را مجاب به پذیرش بازیکنان جدید تیمش کرده و مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو بتواند از بازیکنان تازه وارد خود در لیگ قهرمانان آسیا نیز استفاده نماید.

مدیران باشگاه شهرخودرو امیدوارند تا به محض حل مشکل، بازیکنان جامانده از کاروان شهرخودرو بتوانند راهی دوحه شده و به اردوی شهرخودرویی ها اضافه شوند.

گفتنی است مشکل خروج فرشاد فرجی و علی نبی زاده هم که بدلیل عدم صدور مجوز نظام وظیفه امروز پیروز به همراهی کاروان شهرخودرو نشدند نیز حل شده و فردا راهی دوحه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1199

به "پنجره شهرخودرو باز شد، دنبال مجوز AFC برای حضور بازیکنان جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره شهرخودرو باز شد، دنبال مجوز AFC برای حضور بازیکنان جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید