آنالیز بورس های دنیا، اومیکرون و نرخ بهره عاملان ریزش سهام

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران - بازار های سهام در جهان همچنان قرمز رنگ هستند.

آنالیز بورس های دنیا، اومیکرون و نرخ بهره عاملان ریزش سهام

به گزارش خبرنگاران، شاخص های اصلی وال استریت در روز چهارشنبه بیش از 1 درصد سقوط کردند، زیرا نگرانی سرمایه گذاران در خصوص آخرین نوع ویروس کرونا با تایید اولین مورد در ایالات متحده افزایش یافت، در حالی که بازار بعلاوه نظرات فدرال رزرو در خصوص تورم را جدی اریابی نموده است.

S&P 500 ،Dow Jones و Nasdaq هر سه باز هم بیش از یک درصد افت کردند.

اواخر روز، مرکز کنترل بیماری های ایالات متحده بیان کرد که این کشور اولین مورد خود از نوع Omicron را شناسایی نموده است ، فردی که از آفریقای جنوبی آمده بود، جایی که نوع اولیه در آنجا کشف شد.

شاخص های سهام اروپا در روز پنج شنبه با کاهش روبرو شدند و سودهای جلسه قبل را واگذار کردند زیرا کمبود اطلاعات در خصوص نوع Omicron کووید-19 باعث نوسان بازارها شد و سرمایه گذاران کاهش خرید اوراق به وسیله فدرال را علتی برای فروش سهام خود ارزیابی نموده اند.

بازارها ابتدا در روز آدینه هفته گذشته به علت ترس از نوع Omicron کاهش یافتند، و از آن موقع به بعد سرمایه گذاران تاثیر احتمالی کشورهایی که محدودیت های سفر نو اعمال می نمایند را ارزیابی کردند.

در میان نشانه هایی مبنی بر اینکه سویه نو ممکن است مسری تر از انواع قبلی باشد. فعلا به رشد بازار های سهام نمی توان امیدوار بود.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1914

به "آنالیز بورس های دنیا، اومیکرون و نرخ بهره عاملان ریزش سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز بورس های دنیا، اومیکرون و نرخ بهره عاملان ریزش سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید