اهدا جایزه به آرگو حلقه ای از پروژه ایران هراسی است

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران : سفیر ایران در ایتالیا اعطای جایزه اسکار به فیلم آمریکایی آرگو را حرکتی سیاسی و حلقه ای دیگر از پروژه ایران هراسی و اسلام هراسی غرب به سرکردگی آمریکا دانست.

اهدا جایزه به آرگو حلقه ای از پروژه ایران هراسی است

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران ، سید محمدعلی حسینی سفیر کشورمان در ایتالیا در مصاحبه با شبکه رادیویی اولتره رادیو ایتالیا درباره جایزه اسکار به فیلم آرگو گفت: در فیلم آرگو کوشش شده است یک چهره کاملا تحریف شده ای از ملت ایران، جوانان و دانشجویان مسلمان و انقلابی به نمایش گذاشته گردد، چهره ای که هیچ ارتباطی به فرهنگ، تمدن و اخلاق اسلامی ملت ایران ندارد.

وی با اشاره به فقدان محتوای فنی، تکنیکی و ارزش هنری فیلم گفت: آرگو حتی در حد نامزد اسکار هم نبود و آنچه کاملا مشهود است در نتیجه یک حرکت کاملا سیاسی و مغرضانه عنوان بهترین فیلم سال را به خود اختصاص داده است.

حسینی با اشاره به کاهش روزافزون اعتبار و صندلی اسکار درسطح بین المللی گفت: بی جهت نیست که اعتبار اسکار به شدت کاهش یافته و این امر در نتیجه فاصله دریافت این نهاد از اخلاق حرفه ای و ارزشهای هنری ، حتی مورد قبول غرب است.

سفیر ایران در ایتالیا در خصوص اتفاق نادر در اعلام جایزه اول اسکار سال 2013 گفت: موضوعی که تردیدی باقی نمی گذارد که انتخاب فیلم آرگو سیاسی و مغرضانه است دخالت صریح و آشکار کاخ سفید و خانم میشل اوباما در این رویداد مضحک بود که تاسف همگان را برانگیخت.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 290

به "اهدا جایزه به آرگو حلقه ای از پروژه ایران هراسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدا جایزه به آرگو حلقه ای از پروژه ایران هراسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید