امکان معرفی جزء به جزء آثار ناشران ایرانی در کاتالوگ آنلاین نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: اورسولا هولپ مدیر فروش قاره آسیا و آفریقا نمایشگاه فرانکفورت گفت: کاتالوگ آنلاین نمایشگاه دارای موتور جستجوی پیشرفته ای است که به وسیله آن می توان به اطلاعات بسیار مهمی مانند ناشران حاضر در نمایشگاه و کتاب های آنان دست پیدا کرد.

امکان معرفی جزء به جزء آثار ناشران ایرانی در کاتالوگ آنلاین نمایشگاه فرانکفورت

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی واندر هنگر تبلیغ آثار تولیدی، همیشه یکی از دغدغه های ویژه ناشران ایرانی در نمایشگاه های بین المللی بوده است. در این بین نمایشگاه فرانکفورت به عنوان بزرگترین نمایشگاه بین المللی دنیا هر ساله میزبان بزرگترین ناشران سراسر دنیا در شهر فرانکفورت آلمان است. هرساله نیز تعدادی از ناشران ایرانی در این نمایشگاه شرکت می نمایند و کوشش دارند که کتاب های خود را در این نمایشگاه به مخاطبان سراسر دنیا معرفی و عرضه نمایند.

اورسولا هولپ مدیر فروش قاره آسیا و آفریقا نمایشگاه فرانکفورت در گفت و گو با واندر هنگر در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی تبلیغ بیشتر آثار در نمایشگاه فرانکفورت و یا برگزاری نشست یا تبلیغ اختصاصی در این نمایشگاه، پاسخ داد: ما در نمایشگاه فرانکفورت تصمیمی برای اختصاص سرویس برای برگزاری نشست اختصاصی برای شرکت نمایندگان و حاضرین نمایشگاه نداریم.

وی اضافه کرد: در این بین اما یک پایگاه داده آنلاین فراهم شده است که انتشارات حاضر در نمایشگاه می توانند با ثبت آثار خود در این پایگاه داده به معرفی آثار خود بپردازند.

هولپ با اشاره به اینکه این پایگاه داده می تواند برای مخاطبین بسیار باارزش باشد و آنها را به کتاب های مدنظر خودشان به راحتی راهنمایی کند، گفت: به وسیله این کاتالوگ آنلاین، مخاطبین می توانند به اطلاعات ناشران و موسسات حاضر در نمایشگاه و همچنین نحوه ارتباط با این انتشارات ها دسترسی داشته باشند.

مدیر فروش قاره آسیا و آفریقا نمایشگاه فرانکفورت اضافه کرد: این کاتالوگ آنلاین دارای موتور جستجوی پیشرفته ای است که به وسیله آن می توان به اطلاعات بسیار مهمی مانند ناشران حاضر در نمایشگاه و کتاب هایی که این ناشران تا به امروز به شکل تفکیک شده در حوزه های مختلف عرضه نموده اند.

وی با اشاره به اینکه این کاتالوگ آنلاین از این لینک قابل دسترسی است، گفت: ناشران و موسسات، روزنامه نگاران، تاجران حوزه کتاب و بازدیدنمایندگان نمایشگاه باید پیش از دسترسی به این کاتالوگ، اطلاعات خود را به این نمایشگاه ارسال نمایند که پس از تایید اطلاعات دریافتی خدمات بیشتری نیز برای آنها در سایت نمایشگاه فراهم می گردد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از همین کاتالوگ آنلاین تا به امروز ناشران و موسساتی مانند موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، انتشارات بین المللی الهدی، جامعه المصطفی العالمیه، نشر چکه، انتشارات سمیر، انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، دانشنامه دنیا اسلام، آژانس ادبی غزاله، انتشارات بین المللی حافظ، خانه کتاب، انتشارات هنری نظر، نشر افق، انتشارات خانه هنرمندان، انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، پانیذ مهر ایرانیان، انجمن فرهنگی ناشران کتب دانشگاهی، انجمن فرهنگی هنری تصویرگران، خانه ترجمه و آژانس ادبی پل، انتشارات روایت فتح، انتشارات سبک نو، انتشارات سفیر اردهال، نشر ساقی، نشر شباویز، نشر شهر، اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، انتشارات طوبای محبت از ایران در این نمایشگاه ثبت شده و در نمایشگاه سال جاری فرانکفورت حضور خواهند داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 747

به "امکان معرفی جزء به جزء آثار ناشران ایرانی در کاتالوگ آنلاین نمایشگاه فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان معرفی جزء به جزء آثار ناشران ایرانی در کاتالوگ آنلاین نمایشگاه فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید