احتمال لغو بازی میلان - یوونتوس با مداخله مقامات بهداشتی تورین

به گزارش واندر هنگر، با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در تیم فوتبال یوونتوس ممکن است بازی این تیم و میلان در هفته شانزدهم سری A لغو شود.

احتمال لغو بازی میلان - یوونتوس با مداخله مقامات بهداشتی تورین

به گزارش خبرنگاران، معاونت بهداشت و درمان شهر تورین اظهار داشت آمادگی ممانعت از سفر اعضای تیم فوتبال یوونتوس به شهر میلان را دارد و در صورتی که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این تیم از میزان فعلی فراتر رود، از سفر بیانکونری به خانه میلانی ها جلوگیری می کند.

تا کنون دو تن از اعضای تیم فوتبال یوونتوس - دو دفاع کناری این تیم الکس ساندرو و خوان کوادرادو - به کرونا مبتلا شده اند و بیم آن وجود دارد که در آخرین مرحله تست گیری از بازیکنان این تیم، مشخص شود که افراد دیگری هم به کرونا مبتلا هستند.

بازی تیم های میلان و یوونتوس امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد، اما طبق اعلام معاونت بهداشت شهر تورین اگر به شمار افراد مبتلا به کرونا در تیم یوونتوس افزوده شود، از سفر این تیم به شهر میلان ممانعت به عمل خواهد آمد.

به خاطر شرایط به وجود آمده، باشگاه یوونتوس تمامی اعضای خود را در هتلش قرنطینه کرده و قرار است که این تیم صبح امروز به میلان سفر کند.

هشدار معاونت بهداشت شهر تورین درباره سفر تیم فوتبال یوونتوس چند روز پس از پیروزی ناپولی در دادگاه استیناف کمیته ملی المپیک ایتالیا در اعتراض به حکم انضباطی این تیم به خاطر نرفتن به خانه تیم یوونتوس صورت گرفته است. ناپولی پس از ابتلای دو تن از اعضای این تیم به کرونا، برای سفر به تورین با ممانعت مقامات بهداشتی شهر ناپل روبرو شد و به این ترتیب به خانه بانوی پیر نرفت.

این تصمیم باشگاه ناپولی برای شاگردان گتوسو مجازات هایی مانند بازنده اعلام شدن مقابل یوونتوس و کسر یک امتیاز داشت که البته در نتیجه فرجام خواهی لغو شد. از این رو این احتمال وجود دارد که مقامات بهداشتی شهر تورین نیز از سفر یوونتوس به میلان جلوگیری به عمل آورند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1408

به "احتمال لغو بازی میلان - یوونتوس با مداخله مقامات بهداشتی تورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو بازی میلان - یوونتوس با مداخله مقامات بهداشتی تورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید