ویزای کانادا: اجاره رایگان آپارتمان های ونکوور در کوشش برای به دست آوردن مستاجر

به گزارش واندر هنگر، با توجه به بازار اجاره مسکن در ونکوور، که دارای یکی از بالاترین نرخ های اجاره در کانادا می باشد، بسیاری از ساکنان در کوشش برای یافتن محلی ارزان جهت سکونت خود می باشند. این قیمت های غیرمنطقی و بالا در کنار تعداد زیاد خانه های خالی موجب شده که صاحبخانه ها هم به مقدار مستاجران دچار استیصال و ناامیدی شوند. یکی از روش هایی که مالکان برای پیدا کردن مستاجر تازه در پیش گرفته اند اجاره آپارتمان به صورت رایگان می باشد.

ویزای کانادا: اجاره رایگان آپارتمان های ونکوور در کوشش برای به دست آوردن مستاجر

بله، درست متوجه شدید! بسیاری از مالکان در سرتاسر ونکوور، آپارتمان خود را به مستاجرانی که قصد اجاره داشته باشند به مدت یک ماه به طور رایگان اجاره می دهند. جالب اینکه تعداد چنین مواردی هم کم نبوده و موارد متعدد اجاره رایگان به ویژه با جستجو در سایت تبلیغاتی Craiglist به چشم می خورد.

CBC News اعلام نموده در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد آپارتمان های خالی، بازار اجاره به وسیله مستاجران اداره شده و صاحبخانه ها مجبور به ارائه مشوق ها و گزینه های خاص برای جذب مستاجران بالقوه می باشند. در واقع با افزایش تعداد آپارتمان های خالی، مستاجران امکان انتخاب بیشتری دارند.

این موضوع فقط شامل اجاره رایگان آپارتمان نمی گردد بلکه به گفته CBC، مالک آپارتمانی با نام The Westminister قبول نموده که در صورت بستن قرارداد اجاره، هزینه بسته بندی و انتقال اسباب و اثاثیه مستاجران را هم می پذیرد. دیگر آپارتمان ها هم پیشنهاد پارکینگ رایگان یا مشوق های دیگری را در نظر گرفته اند. ماه گذشته وب سایت Narcity گزارش داد که مالک آپارتمانی در ونکوور اظهار داشته است به افرادی که یک واحد در مجتمع مسکونی وی خریداری کنند به مدت یک سال، نان تست آووکادو به صورت رایگان ارائه خواهد داد.

یکی از آپارتمان هایی که تبلیغ آن در Craiglist دیده می گردد در West End ونکوور واقع شده و با یک اتاق خواب، اجاره ای در حدود 1,905 دلار در ماه دارد. با این حال اگر شما آنجا را اجاره کنید مشمول یک ماه اجاره رایگان خواهید شد. در ضمن هزینه های گرمایشی و آب گرم هم در قیمت گنجانده شده و امکان نگهداری از حیوان خانگی هم وجود دارد.

بعضی آپارتمان ها از این هم فراتر می فرایند. آپارتمان 3 خوابه ای با اجاره ماهانه 2,599 دلار، در ازای بستن قرارداد یک ساله، یک ماه اجاره رایگان و شش ماه پارکینگ رایگان در اختیار مستاجران خود قرار خواهد داد. هزینه گرمایش و آب گرم مصرفی هم در قیمت فوق گنجانده شده است.

با این حال، به گفته CBC امید به بهبود شرایط بازار اجاره در ونکوور وجود دارد. در نهایت قیمت اجاره در این شهر دوباره آغاز به کاهش خواهد نمود و اجاره کردن آپارتمان برای مستاجران را آسان تر می سازد.

در حالی که بیشتر آپارتمان های تک خوابه اجاره بهایی در حدود 2,300 دلار در ماه دارند، انتظار می رود که قیمت اجاره در سال آینده به 1,800 دلار کاهش یابد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1759

به "ویزای کانادا: اجاره رایگان آپارتمان های ونکوور در کوشش برای به دست آوردن مستاجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: اجاره رایگان آپارتمان های ونکوور در کوشش برای به دست آوردن مستاجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید