ابلاغ شرایط تعطیلی دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی در هفته پیش رو

به گزارش واندر هنگر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ابلاغ بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، شرایط و الزام های تعطیلی مجموعه های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام نمود.

ابلاغ شرایط تعطیلی دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی در هفته پیش رو

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر آدینه با ابلاغ بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام های تعطیلی مجموعه های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را خاطرنشان کرد.

در این بخشنامه آمده است:

روسای محترم دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری

سلام علیکم.

پیرو ابلاغیه های قبلی در مورد کاهش حضور اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی در شرایط ناشی از همه گیری بیماری کوئید 19، با توجه به دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی و به منظور کاهش حداکثری زنجیره انتقال بیماری در شهر های با شرایط قرمز و نارنجی، لازم است در بازه زمانی 99/9/8 الی 99/9/14، کلیه موسسات ضمن تعطیل فعالیت های جاری، توجه به برگزاری کلاس ها به صورت الکترونیکی، با کمترین تعداد همکار و تداوم پروژه های ضروری تحصیلات تکمیلی به تشخیص رئیس موسسه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند، به نحوی که در ایام یاد شده کار های محوله به صورت دورکاری انجام و خللی در کار های ضروری ایجاد نگردد.

در مورد همکاران ستاد وزارت عتف نیز حضور مدیران با تشخیص معاونان و روسای مراکز و حضور کارکنان با تشخیص مدیران واحد های مربوطه انجام می گردد. سایر کارکنان به صورت دورکاری فعالیت های خود را انجام خواهند داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1323

به "ابلاغ شرایط تعطیلی دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی در هفته پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ شرایط تعطیلی دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی در هفته پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید