گل محمدی: کمپ حجازی در اختیار استقلال نهاده شد، درفشی فر و مرغوبکار در حال طی کردن روال اداری هستند

به گزارش واندر هنگر، با اعلام مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، کمپ مرحوم ناصر حجازی در اختیار باشگاه استقلال نهاده شد.

گل محمدی: کمپ حجازی در اختیار استقلال نهاده شد، درفشی فر و مرغوبکار در حال طی کردن روال اداری هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام نمود که کمپ مرحوم ناصر حجازی با دستور وزیر ورزش و جوانان در اختیار باشگاه استقلال نهاده شد.

به گفته گل محمدی، سند این ملک پس از انجام روال اقتصادی و اداری، باید به تائید سازمان خصوصی سازی، اموال دولتی و مسکن و شهرسازی برسد. مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از مصوبه هیئت دولت در مورد واگذاری استادیوم مرغوبکار به آبی های پایتخت اشاره نمود و اضافه کرد: مصوبه واگذاری این مجموعه چند سال پیش صادر و هم اکنون مراحل اداری آن در حال اجرا است.

گل محمدی همچنین از واگذاری باشگاه درفشی فر به پرسپولیس اطلاع داد و گفت: این باشگاه در روال واگذاری نهاده شده که در مرحله نخست گواهی اولیه مدارک مالکیت مورد موافقت نهاده شده است.

با دستور وزارت ورزش و جوانان دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد و در نتیجه این اقدام سه مجموعه شامل کمپ حجازی، مرغوبکار و درفشی فر جز دارایی سرخابی ها محسوب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 952

به "گل محمدی: کمپ حجازی در اختیار استقلال نهاده شد، درفشی فر و مرغوبکار در حال طی کردن روال اداری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: کمپ حجازی در اختیار استقلال نهاده شد، درفشی فر و مرغوبکار در حال طی کردن روال اداری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید