تور دهلی: کمبود تراشه فراوری گوشی مقرون به صرفه گوگل در هند را متوقف کرد

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، این گوشی که جیوفون نکست نام دارد قرار است در صورت رفع شدن موانع فراوری در اوایل نوامبر آینده فراوری گردد.

تور دهلی: کمبود تراشه فراوری گوشی مقرون به صرفه گوگل در هند را متوقف کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

جیو عظیم ترین شبکه تلفن همراه هند را اداره می نماید و گوگل میخواهد با همکاری این شرکت اولین تلفن همراه خود را به طور اختصاصی در هند فراوری کند. این گوشی مقرون به صرفه با شبکه های نسل چهارم تلفن همراه سازگاری دارد و انتظار می رود با استفاده از آن دسترسی مردم کم عایدی به خدمات متنوع مخابراتی و تلفن همراه افزایش یابد.

دو طرف با صدور بیانیه مشترکی در این مورد گفته اند اگر چه پیشرفت های قابل توجهی در زمینه فراوری این گوشی اتفاق افتاده و آزمایش آن به وسیله عده محدودی از کاربران صورت گرفته، اما باید بازخوردهای بیشتری در خصوص گوشی یادشده دریافت گردد.

این دو شرکت به صراحت دلیل تأخیر در فراوری انبوه گوشی یادشده را بیان ننموده اند، اما در بیانیه خود تصریح نموده اند که با گذشت زمان بیشتر به کاهش کمبودهای صنعت نیمه هادی در دنیا یاری خواهد شد. شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی موقت بسیاری از کارخانه های فراوری تراشه شد و این امر شرکت های سازنده انواع وسایل برقی و الکترونیک، خودروسازان و غیره را تحت تأثیر قرار داد.

گوگل سال گذشته 4.5 میلیارد دلار سهام شرکت جیو را خریداری کرد تا حضور و فعالیت خود را در هند توسعه دهد. یکی از اولین برنامه های مشترک دو طرف فراوری گوشی های مقرون به صرفه قیمت اعلام شد. ادعا شده این گوشی دارای دوربین های قوی، پشتیبانی از فناوری چندرسانه ای اچ دی ار و فناوری واقعیت افزوده و قابلیت تصویربرداری باکیفیت در شب است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1771

به "تور دهلی: کمبود تراشه فراوری گوشی مقرون به صرفه گوگل در هند را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: کمبود تراشه فراوری گوشی مقرون به صرفه گوگل در هند را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید