چرا نساجی حاضر نشد در آزادی با پرسپولیس بازی کند؟

به گزارش واندر هنگر، پیش از لغو این ملاقات از سوی سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس درخواست نموده بود که این بازی در آزادی برگزار گردد و سرخپوشان برای بازی دور برگشت به قا ئمشهر سفر نمایند که این درخواست از سوی علی امیری - مدیر عامل باشگاه نساجی رد شد.

چرا نساجی حاضر نشد در آزادی با پرسپولیس بازی کند؟

دلیل رد این درخواست احترام به خواست طرفداران تیم نساجی بود. آن ها می گفتند بر اساس برنامه ریزی اجرا شده از سوی سازمان لیگ نساجی باید در دور رفت از امتیاز میزبانی در بازی با پرسپولیس بهره می برده و بهترین تصمیم در جهت یاری به تیم قرمز در این برهه از زمان لغو بازی به جای برگزاری آن در تهران است. البته یکی از سوالات طرح شده از سوی آن ها این بود که چرا سازمان لیگ با وجود اینکه تاریخ بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا تعیین بود برنامه بازی نساجی در برابر پرسپولیس را تدوین کرد و موجب شد تا تیم مازنی هم چنان بعد از بازی با نفت در هتل سالار دره ساری به اردوی خود ادامه دهد.

اما بعد از تصمیم نهایی سازمان لیگ مبنی بر لغو بازی اعضای تیم نساجی از این تصمیم در جهت یاری به نماینده فوتبال کشورمان در ملاقات نهایی لیگ قهرمانان آسیا حمایت کردند و هیچ مصاحبه منفی در این زمینه انجام ندادند. نساجی از امروز تمرینات خود را در تهران دنبال خواهد نمود تا برای بازی با سپاهان آماده گردد. مسابقه ای که آدینه هفته جاری در اصفهان انجام خواهد شد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1340

به "چرا نساجی حاضر نشد در آزادی با پرسپولیس بازی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا نساجی حاضر نشد در آزادی با پرسپولیس بازی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید