پشت پرده عجیب برکناری رئیس فدراسیون بیلیارد

به گزارش واندر هنگر، چند روز قبل از انتها سال 98 بود که وزارت ورزش بدون رسانه ای کردن موضوع، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد را برکنار و حکمی را به عنوان سرپرست این فدراسیون برای محمدرضا مقصودلو، رئیس سابق فدراسیون کبدی صادر کرد. هاشم اسکندری، رئیس برکنارشده فدراسیون بیلیارد که هنوز بیش از دو سال از دوره ریاست چهارساله اش باقی مانده بود هم، در یکی، دوماه اخیر بعد از اتفاقاتی که رخ داد، هیچ اظهارنظری نکرده و سیاست سکوت را در پیش گرفته است.

پشت پرده عجیب برکناری رئیس فدراسیون بیلیارد

با اینکه مسئولان رده بالای وزارت ورزش در قبال اتفاقات فدراسیون بیلیارد سکوت کردند، اما اخباری که از این فدراسیون به گوش می رسد، حکایت از صدور حکم انفصال از خدمت رئیس فدراسیون بیلیارد به دلیل محرزشدن تخلفاتش دارد. البته تا همین دیروز هیچ کس اطلاع دقیقی از تخلفات انجام شده توسط هاشم اسکندری خبری نداشت و هیچ اظهارنظری هم در این باره انجام نشده بود؛ تا اینکه یکی از ملی پوشان بیلیارد از برخی اتفاقات پشت پرده در مصاحبه خود با ایسنا اطلاع داد: از سازمان بازرسی کل کشور با برخی از بازیکنان تماس گرفته شد که اسنادی وجود دارد که زیرشان امضای شما قرار گرفته، آن ها حدس می زدند که امضای ما تطابق ندارد و دست خط ها متفاوت است. زمانی که سند ها را دیدم، متوجه شدم هزینه تمام مسابقاتی که به آن اعزام شده ایم و پول های آن به ما داده نشده بود، ظاهرا دریافت نموده اند! به عنوان مثال در هر مسابقه فقط 500دلار پول تو جیبی بازیکنان است که متأسفانه این پول ها را زمان مسابقات به ما ندادند و دیدیم که این پول ها دریافت شده و به جای ما رسید هایی در قبال دریافت آن هزینه ها امضا شده است. من اصلا تو عمرم آن برگه ها را ندیده بودم، چه برسد به اینکه امضا کنم.

حالا باید دید با توجه به اظهاراتی که علی مقصود، قهرمان بیلیارد ایران مطرح نموده، سکوت مسئولان وزارت ورزش یا رئیس برکنارشده فدراسیون بولینگ و بیلیارد می شکند و از سوی دیگر پای افراد جدیدی به این ماجرا بازخواهد شد یا خیر.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 971

به "پشت پرده عجیب برکناری رئیس فدراسیون بیلیارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده عجیب برکناری رئیس فدراسیون بیلیارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید