پرداخت مشوق های مالی برای اتحادیه ها و تعاونی های شرکت کننده در نمایشگاه ها

به گزارش واندر هنگر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: بر اساس اعلام معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتحادیه های و تعاونی هایی که در نمایشگاهها شرکت می کنند، از پرداخت مشوق های مالی برخوردار خواهند شد.

پرداخت مشوق های مالی برای اتحادیه ها و تعاونی های شرکت کننده در نمایشگاه ها

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: بر اساس اعلام معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتحادیه های و تعاونی هایی که در نمایشگاهها شرکت می کنند، از پرداخت مشوق های مالی برخوردار خواهند شد.

هادی ابراهیمی افزود: تعاونی های شرکت کننده در نمایشگاهها بر اساس قوانین و مقررات مربوطه و منابع تخصیص یافته در قانون بودجه سال جاری، از مشوق های مالی معاونت امور تعاون برخوردار خواهند شد که میزان و شرایط برخورداری از این مشوق های مالی در چهارچوب دستورالعمل های ردیف شکل گیری و توانمندسازی تعاونی ها ابلاغ خواهد شد.

وی از برگزاری اولین پاویون بخش تعاون در همایش و نمایشگاه اختصاصی، صنعتی ایران در کشور ارمنستان شهر ایروان از 20 تا 23 خردادماه سال جاری خبر داد و اظهارداشت: اتحادیه ها و تعاونی های صادراتی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به شماره تلفن 02144098891 تماس و برای تکمیل فرم اطلاعات به سایت http://www.epgue.comfvhd مراجعه کنند.

ابراهیمی افزود: اولین نمایشگاه فوق تخصصی زنجیره های ارزش محصولات باغبانی نیز از 6 تا 9 خردادماه سال جاری در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود که تعاونی ها و اتحادیه ها می توانند جهت ثبت نام و حضور در نمایشگاه با شماره تلفن 02188965903 داخلی 104 و 105 و 09120704009 تماس بگیرند.

وی در ادامه گفت: 31 خرداد الی 3 تیر سال جاری نیز بزرگترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و سلامت در خاورمیانه در مرکز تجارت جهانی دبی نیز برگزار می شود که پزشکان، متخصصین و کارشناسان حوزه سلامت عضو در مراکز بهداشتی و درمانی اتحادیه ها و تعاونی ها می توانند در نمایشگاه حضور و مشارکت داشته باشند

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1632

به "پرداخت مشوق های مالی برای اتحادیه ها و تعاونی های شرکت کننده در نمایشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت مشوق های مالی برای اتحادیه ها و تعاونی های شرکت کننده در نمایشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید