بازسازی ساختمان: انتها بازسازی نمای مسجد جامع تاریخی راوه

به گزارش واندر هنگر، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دلیجان از خاتمه بازسازی نمای مسجد تاریخی ثبتی روستای راوه دلیجان اطلاع داد.

بازسازی ساختمان: انتها بازسازی نمای مسجد جامع تاریخی راوه

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، پروین سادات طیبی امروز 6 دی ماه 1400 در تکمیل این خبر گفت: بازسازی نمای این مسجدتاریخی با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان با مشارکت خیران و هیئت امنای مسجد و به مدت 3 ماه انجام شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دلیجان با بیان اینکه این اثر با ارزش تاریخی با شماره 6982 در تاریخ 1381/10/10 در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است، اضافه نمود: بنای مسجد جامع راوه از بنای ارزشمند دوره قاجاریه است. این مسجد از تعدادی تاق و تویزه تشکیل شده است و عمده ترین تزئینات آن آجرکاری است.

طیبی با اشاره به اینکه مسجدتاریخی راوه از بناهای عام المنفعه است، اضافه نمود: این اثر ملی ثبت شده در شهرستان دلیجان، بخش مرکزی، دهستان دودهک، روستای راوه واقع شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1896

به "بازسازی ساختمان: انتها بازسازی نمای مسجد جامع تاریخی راوه" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازسازی ساختمان: انتها بازسازی نمای مسجد جامع تاریخی راوه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: انتها بازسازی نمای مسجد جامع تاریخی راوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید