سرانجام خونین جدال در اسکای رینک؛ برتری هوندا سیویک تایپ آر

به گزارش واندر هنگر، با 306 اسب بخار و 400 نیوتن متر گشتاور، هوندا سیویک تایپ آر مثل شمشیر تیزی است که آماده شکافتن قلب مدعیان تاج پادشاهی در کلاس هاچ بک های داغ و ارزان است. این خودرو که مدت هاست بهترین سطح از هندلینگ، طراحی و تعادل را با قیمتی کمتر از 38 هزار دلار به خریداران پرانرژی خود ارزانی می دارد، در آخرین آزمایش مجله مشهور موتور ترند دوباره توانسته شایستگی های خود را اثبات کند. به غیر از سوبارو WRX و فولکس واگن گلف، اینجا یک آمریکایی جسور هم داریم که پا به پای سیویک حرکت کرد و شرافتمندانه جنگید اما در نهایت به قتل رسید! فورد فوکوس RS در این رده بندی دوم شد اما شایستگی های خود را در رده ای بالاتر از گلف R و سوبارو WRX sti به رخ کشید. در خلال گزارش، می توانید به اطلاعاتی جالب از جزئیات قتل عام شب گذشته سیویک در حاشیه پیست ورزشی اسکای رینک دست یابید.

سرانجام خونین جدال در اسکای رینک؛ برتری هوندا سیویک تایپ آر

رتبه چهارم / سوبارو WRX sti سری RA

سوبارو از این نسخه فقط 575 دستگاه ساخته که جای سوال دارد؟ ماشینی به این خوبی که به راحتی انواع WRX را پشت سر می گذارد که باید به سلامتی اش فریاد کشید! نقطه قوت این خودرو کماکان موتور اصلاح شده، 2.5 لیتری، توربو، تخت و چهار سیلندر خودرو است که 310 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و جزو قوی ترین پیشرانه های گروه است. ایرادات بزرگ سری RA شامل ضریب دنده های کوتاه، فرمان سنگین و سیستم تعلیق خشک و لگ سیستم توربو است که در مجموع از این نسخه سفارشی WRX یک خودرو بازنده ساخته است.

رتبه سوم / فولکس واگن گلف R

در واپسین روزهای حیاتش در نسل هفتم، هنوز هم جسور و مهیج ظاهر می شود اما رقبا بیش از اندازه رشد کرده اند. 292 اسب بخار قدرت و 376 نیوتن متر گشتاور موتور گلف گرچه عملکرد خوبی دارد اما این محصول آلمانی یارای حرکت سریع و پایدار را در پیست ندارد آن هم وقتی سوبار WRX sti، فورد فوکوس RS و هوندا سیویک تایپ آر با انبوهی از باله و مخلفات و رکاب ها مثل موشک از بغل گلف عبور می کنند. البته برای داشتن یک گلف آر باید بالغ بر 40 هزار دلار بپردازید که واقعا عدد گزافی است. همه چیز در این خودرو وضعیتی معمول و متعادل دارد.

رتبه دوم / فورد فوکوس RS

فرمول فورد همان همیشگی است. یک موتور توربو چهار سیلندر، سیستم چهارچرخ محرک و بدنه ای تیز و مهیج. برخلاف محصولات دهه نودی میتسوبیشی و سوبارو که هنوز برای بسیاری نوستالژیک هستند، فوکوس با حفظ خط مشی قدیمی خود، کماکان کمترین عیب ممکن را دارد. موتور اکوبوست و 2.3 لیتری این خودرو با تولید 350 اسب بخار و 474 نیوتن متر گشتاور، به معنی دقیق کلمه از فوکوس RS یک هیولا ساخته که با پرداخت 41995 دلار قابل دسترسی است. با این حال ایرادات فوکوس شامل ترمزهای ضعیف و خنگ و سیستم تعلیق خشک باعث سقوط این خودرو برجسته به رده دوم شد.

رتبه اول / هوندا سیویک تایپ R

هوندا کارش را خوب بلد است. تلفیقی از همه ویژگی های مثبت این کلاس را با دیفرانسیل لغزش محدود، نقطه ثقل پایین خودرو و انتقال قدرت به چرخ های جلو قاطی کرده و به راحتی همه رقبا را از دم تیغ می گذراند. رانندگان مجله با ستایش از عملکرد سیویک، همه چیز را در این محصول عالی ارزیابی کرده و پایداری سیستم تعلیق این خودرو را نقطه اتکای سیویک در برابر هجوم رقبا ذکر کردند. سیویک طلای گروه است!

منبع: دیوار
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 316

به "سرانجام خونین جدال در اسکای رینک؛ برتری هوندا سیویک تایپ آر" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرانجام خونین جدال در اسکای رینک؛ برتری هوندا سیویک تایپ آر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام خونین جدال در اسکای رینک؛ برتری هوندا سیویک تایپ آر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید