وسعت سرزمینی قرچک نیازمند توسعه است، انتزاع غیرکارشناسی بعضی شهرستان ها قرچک را متضرر کرد

به گزارش واندر هنگر، خبرگزاری خبرنگاران-نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بافت روستاهای قرچک به دلیل درهم تنیدگی با شهر، نگرانی هایی بوجود آورده که ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی انتزاع پاکدشت از ورامین و انتزاع قرچک از ورامین بود که هر دو اقدام به لحاظ تقسیمات کشوری و وسعت سرزمینی به ضرر قرچک تمام شد؛ گرچه جبران این موضوع سخت شده اما باید استانداری و وزارت کشور را با ارائه طرح اصولی و کارشناسی متقاعد کرد.

وسعت سرزمینی قرچک نیازمند توسعه است، انتزاع غیرکارشناسی بعضی شهرستان ها قرچک را متضرر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از قرچک، حسین نوش آبادی در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای قرچک، اظهار کرد: یکی از برکات نظام، سهیم کردن مردم در اداره امور مربوط به خودشان است؛ لذا باید کوشش کنیم مردم ایمان بیاورند در اداره امور، تقسیم مسئولیت ها و حکومت داری نقش دارند.

وی اضافه کرد: کار و اقدام شوراها مشروعیت و مقبولیت دارد، چراکه صندلی آنها نهادینه شده و باید برای پیشبرد تمام برنامه ها به یاری ادارات و نهادها بیایند.

نوش آبادی اضافه کرد: شوراها از جانب مردم وکالت دارند عزم و همت ادارات را تقویت نمایند؛ چرا که به فرموده رهبری مسائل کشور با عزم جهادی و انقلابی مرتفع می گردد.

نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در سال های گذشته روستاهای قرچک از نعمت راه دسترسی مناسب، خانه بهداشت، گاز و سایر امکانات بی بهره بودند اما به مدد انقلاب اسلامی، کوشش مسئولان و همراهی مردم روستاها دگرگون شدند، گرچه هنوز مسائل زیادی وجود دارد که مانع توسعه بیشتر است.

وی گفت: برای برون رفت از مسائل باید دنبال اجرای طرح های جدید بود، نه اینکه فقط خود را با مسائل جاری سرگرم کنیم.

نوش آبادی در انتها اظهار کرد: اصلاح شبکه ریلی و اتصال منطقه به متروی تهران جزو مطالبات اصلی ما بوده که با جدیت پیگیر آن هستیم و لازمه آن نیز اجرای کامل تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد است.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1442

به "وسعت سرزمینی قرچک نیازمند توسعه است، انتزاع غیرکارشناسی بعضی شهرستان ها قرچک را متضرر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسعت سرزمینی قرچک نیازمند توسعه است، انتزاع غیرکارشناسی بعضی شهرستان ها قرچک را متضرر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید