همسر تاجر ایرانی، رابط محمد بن سلمان

به گزارش واندر هنگر، فوتبال اروپا پر است از ایجنت هایی که با بازیکنان و مربیان مختلف در همه سطوح کار می نمایند. ایجنت هایی که با برآورده کردن احتیاج باشگاه ها، سود خوبی از دو طرف به جیب می زنند. با این حال نمی توان این را نادیده گرفت که ماجرای ایجنت های فوتبال هم به نوعی توسط چند نفر که خیلی بانفوذ هستند اداره می گردد. این بار، اما یک چهره جدید وارد دنیای حرفه ای ایجنت ها شده که هم با افراد ثروتمند رابطه خوبی دارد و هم اینکه با سیاستمداران نشست و برخاست می نماید.

همسر تاجر ایرانی، رابط محمد بن سلمان

آماندا استیولی پشت خرید نیوکاسل توسط بن سلمان

حتماً خبر دارید که بن سلمان اخیراً باشگاه نیوکاسل را به مبلغ 300 میلیون پوند از مایک اشلی خریداری نموده است. پشت پرده این انتقال خانم آماندا استیولی حضور دارد. کسی که چندین ماه برای فروش نیوکاسل دنبال مشتری بود و دست آخر بن سلمان را برای خرید این باشگاه متقاعد کرد. نفوذ او در این انتقال طوری بود که توانست از اشلی برای بن سلمان تخفیف بگیرد تا دل دوطرف معامله را به دست آورد، اما به راستی او کیست؟

مدلی که تاجر شد

آماندای 47 ساله، متولد منطقه یورکشایر است. او از ابتدای نوجوانی به کار مدلینگ روی آورد و به خاطر جذابیتی که داشت پیروز شد در تبلیغات تلویزیونی هم ایفای نقش کند. آماندا با هوشی که داشت پیروز شد در 16 سالگی پذیرش دانشگاه کمبریج را با معدل بالا بگیرد و راهی یکی از تاپ ترین دانشگاه های جهان گردد. آشنایی با یک نفر، اما جهت زندگی او را عوض کرد.

دوستی با شاهزاده انگلیس

در همان جوانی آشنایی با شاهزاده آندرو زمینه ساز پیشرفت آماندا شد. آماندا که آن موقع هم مستقل بود و رستوران کوچکی را اداره و گسترش می داد، توانست به وسیله دوستی با شاهزاده آندرو وارد دربار گردد و ارتباطات خوبی را با افراد پرنفوذ برقرار کند. ارتباطاتی که به عنوان یک آدم عادی هرگز نمی توانست به آن برسد و آندرو این فرصت را به او داد تا خودش را خیلی زود به عنوان تاجر در انگلیس معرفی کند.

رد پیشنهاد ازدواج شاهزاده آندرو

دوستی آندرو و آماندا آنقدر نزدیک شده بود که شاهزاده به او پیشنهاد ازدواج داد. پیشنهادی که توسط آماندا رد شد و دلیلش این بود: نمی خواستم با ورود به دربار استقلالم را از دست بدهم. با این حال رابطه دوستی این دو نفر به هم نخورد. او در این مدت سخت کوشش کرد و با استفاده از روابط به وجود آمده پیروز شد بیزنس های زیادی را به انتها برساند و ثروتش را چندین برابر کند.

ازدواج با تاجر ایرانی

خانم استیولی در جهت کاری خود به تاجری ایرانی به نام مهرداد قدوسی برخورد کرد که زمینه ساز علاقه مندی این دو به یکدیگر و سپس ازدواج شان شد. ازدواجی که هر دو نفر را در پیشرفت کاری و افزایش ثروت شان یاری کرد. هرچند در سال 2013 آماندا با بیماری هانتینگتون دست و پنجه نرم کرد که بازه زمانی سختی را برایش رقم زد، اما توانست بهبود پیدا کند.

ارتباط با مالک نیوکاسل

مایک اشلی چند وقتی است که به فکر فروش سهامش افتاده بود. اعتراض طرفداران و بازخورد منفی دریافت از هزینه هایی که برای باشگاه کرد باعث شد دیگر خیلی به تیم داری علاقه ای نداشته باشد. او که با آماندا قبلاً هم تجربه بیزنس را داشت، پیشنهاد کرد تا برای باشگاهش مشتری پیدا کند و کومیسیون خوبی هم دریافت کند.

بسته پیشنهادی به بن سلمان

آماندا بعد از چند ماه جست وجو توانست به وسیله ارتباطاتش به بن سلمان برسد و شاهزاده سعودی را پای میز مذاکره بکشاند. آماندا می دانست که بن سلمان در سال 2015 در پروژه خرید منچستریونایتد شکست خورده است. پس چه بهتر که پاکت سهام نیوکاسل را با قیمت خیلی کمتر روی میز شاهزاده سعودی بگذارد. رقمی که توانست از اشلی هم تخفیف بگیرد و خوب متوجه بود 300 میلیون پوند برای بن سلمان پول زیادی به حساب نمی آید و در عوض او را به آرزوی تیم داری در جزیره می رساند. کاری که در انجام دادنش پیروز بود.

ایجنت جدید جهانی فوتبال

آماندا با استفاده از همین هوش اکنون توانسته خودش را به عنوان رابط و ایجنت جدید جهانی فوتبال به همگان معرفی کند. کسی که هم مستقل است، هم در دربار انگلیس نفوذ دارد، هم با همسر مورد علاقه اش ازدواج کرد، هم مورد اعتماد شاهزاده سعودی است و از همه مهمتر اینکه خودش را به عنوان ایجنت جدید جهانی فوتبال معرفی کرد که می توان روی معاملاتش حساب کرد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 940

به "همسر تاجر ایرانی، رابط محمد بن سلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر تاجر ایرانی، رابط محمد بن سلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید